pappa til to Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 bare lurer på en liten ting.... vært sykemeldt en god stund nå! startet på arbeide på fredagen som var! men har fått 50% sykemelding... men de på jobben sier jeg må være på jobben hele dagen! men bare jobbe 50%. skal det være sånn?jeg klarer ikke bare sett med ned, og la de andre gjøre allt? meninga med 50, er ikke det at man skal jobbe halv dag? isåfall, så tjener jo jobben på det, de veit jo at man jobber mer enn man skal om man er der hele dagen! klarer ikke si ifra heller, så da blir det jo bare sånn....
Gjest -<<- Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Selvsagt skal du bare være der halvparten av arbeidstiden. Om det fordeles som fem halve dager, to og en halv dag e.l er mer opp til deg og avtale med bedriften.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Haha - bare jobbe halvparten så effektivt, er det det de mener? Tullball!! Enten skal du jobbe hver dag men bare halv dag, eller så skal du jobbe fulle dager men halve uker (feks 2-3 dager i uka).
pappa til to Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 takk, det jeg mener også! da ere bare å få sagt ifra da.... er vell grunn for at folk blir 50% sykmeldte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå