mammarettogslett Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Kjøpt ny tripp trapp stol i dag, men den er litt vinglete (nok til at det irriterer..) Flere som har opplevd dette? er det noe vits å dra tilbake med den, eller går det seg til?
Carta Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Vår finnes ikke vinglete, og har ikke gjort det et sekund siden dagen vi kjøpte den. Sjekk at dere har strammet alle skruer skikkelig, og om de er stramme nok så tar dere den med til butikken og hører hva de syns om den. Vår er i allefall fast som fjell!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har samme opplevelse som Carta. Regner med det er Stokke Tripp Trapp du snakker om? For enkelte av de andre barnestolene syns jeg kan være mer slarkete.
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Hvis dere har skrudd skikkelig til skal den ikke være slarkete. Har dere brettene helt beint, slik at det ikke blir mulig å skru helt fast? Ellers får dere dra tilbake
mammarettogslett Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 mannen min syns det er flaut å bytte..hehe men tror jeg gjør det, såpass dyr at da skal ting være ordentlig!
mammarettogslett Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 mannen min syns det er flaut å bytte..hehe men tror jeg gjør det, såpass dyr at da skal ting være ordentlig!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Har du skrudd den sammen riktig, da? Finnes ikke slark i noen av våre, og en av dem er 30 år gammel.
mammarettogslett Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2009 skrudd på alle skruene får å sjekke om det ble bedre, men ble ikke det altså. kan være jeg som er perfeksjonist men alle fire er ikke nedi samtidig:( blæ
Fikk maibaby06 Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Skruene må inn i en bestemt rekkefølge. Se gjennom bruksanvisningen igjen og sjekk at den er fulgt. Man skal skru på annenhver side på hvert nivå oppover. Hvis man ikke følger rekkefølgen blir den skjev som du beskriver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå