*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har flere ganger i dag hatt skikkelig vondt liksom bakom benet forran helt nede på magen, (Skambenet?) Jeg har vært plaget med kynnere ganske lenge. Men da har liksom bare magen blitt stram. Og det har vært ubehagelig men ikke direkte vondt.. Jeg vet ikke helt om dette er kynnere dette og men at de bare er blitt kraftigere eller noe sånt. Eller er dette nedpress.. Det kjennes ut som om benet skal deles i to på en måte. Hva er nedpress egentlig. og er det noe som kan utvikle seg til foreks fortidlig fødsel? Og er det det jeg har? Dette er mitt 3 svangerskap, men kan ikke huske å ha hatt noe sånt som dette med de to første.. Hadde kynnere da og men... Er foresten i uke 28.
Nonsense Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kan nok ikke være til så kjempestor hjelp, men jeg mener å ha lest om noe lignende for en stund tilbake, og da trur jeg det stod noe om at det er noe strekking og sånt som man kjenner ved skambeinet og at det normalt og skal skje, men at det ikke er alle som kjenner det, og at det er vanligere å merke det om man har fått barn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå