Gå til innhold

Barbering av underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har for første gang fjernet alt håret der nede, pleier bare å ta kantene og trimme... Jeg brukte høvel og sånne før-og-etter-barberings-produkter fra RFSU men har allikevel kjempemasse røde såre prikker. Hva bruker dere for å unngå dette? Funker det med hårfjerningskrem, barbermaskin etc.? Alle råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barber MED hårene, da slipper du mange røde nupper;)

Skrevet

Du må barbere MED og ikke mot hårretningen;) Til nød litt sidelengs på hårretningen;)

Det er det som gir røde prikker.

Og så må du ha lett hånd, og ikke trykke høvelen hardt mot huden.

Skrevet

men blir det helt glatt da da? ikke deilig med pigg lissom...

Skrevet

Dersom du øver litt, så får du det ganske så glatt, men det blir ikke som å vokse det bort. Litt pigg vil det være, men det er vel bedre enn fullt av røde nupper?

Du lærer etterhvert hvor mye sidelengs eller nesten mot hårene du kan være, uten at det blir slike nupper.

Hårfjerningskremer ville jeg ikke brukt, for da er risikoen for soppinfeksjon osv stor. Og det er heller ikke koselig.

Husk bare å være lett på hånden, rolige bevegelser, tålmodighet og skarpt blad:)

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg må unngå å barbere "flystripa" - det er der det blir sårest og mest røde prikker. Barberer bare på sidene, på kjønnsleppene og det som kommer utenfor trusekanten :-)

Skrevet

Du kan bruke sånn dildo/vibratorrens man får kjøpt på feks kondomeriet. Den funker veldig bra. Smør på det etter barbering, og det blir ikke så mye røde prikker.

Lærte det på et sånn dildo home party en gang, og det funker som bare det!!

Skrevet

husker ikke hva den heter, men jeg kjøper en sånn grønn liten plastflaske på kondomeriet. Kremen svir som h*** første gang man bruker den, men blir bedre etter hvert! Funker som bare det! ;)

Skrevet

Den har jeg g prøvd, ble anbefalt den på kondomeriet, men funket ikke på meg...

Det som funker er en ren ny høvel, barbere med hårene, og høvelen godt mellom hvert "drag".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...