Trollunn Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nemlig fått en dyne av svigermor som er 80*100 som hun sier at hun brukte som vogndyne. Skikkelig god dyne, og jeg har lyst å bruke den, men ser her og andre plasser, at vogndyna vanligvis er i 65*80! Er 80*100 altfor stort til vogn, eller har det litt med hvilken vogn man har kanskje også??? Sikkert noen med erfaring her inne
Bic&Bac Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Vi brukte 65x80, og ser for meg at 80x100 er altfor stort. Det er jo ca like stort som sprinkelsenga.... Ville heller brukt dyna du har fått i sprinkelsenga, og kjøpt en liten vogndyne. Men det er jo bare å prøve i vogna, og se hva du synes selv
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kjøpte også ny dyne i 80-100 som jeg tenkte jeg skulle bruke til vogna. Men har i ettertid fått høre at den størrelsen brukes mest til sprinkelsenga, når ungen er litt større. Så tenkte og kjøpe en liten dyne i tilegg til å ha i vogna. Vognene de brukte før var jo større en de vi bruker nå, men det går sikkert fint an å bruke dyna du fikk av svigermor i vogna....Du kan evt. brette den godt inn. (Har egentlig ikke noe erfaring jeg heller)
Trollunn Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Har ikke kjøpt meg vogn sjø... Litt treige av oss;)
Trollunn Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Virker sabla unødvendig med to str på sengetrekkene tenker jeg da vettu... hehe, syns jeg ser gubben slite med å tre på et alt for lite dynetrekk på seng-dyna... Og irriterte meg som glefser at "DET ER IKKE DET TREKKET DU SKAL BRUKE!!!" Nei da, det blir vel innkjøpt en liten-dyne til vogna da sjø. Alt for junior...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå