Gå til innhold

Ang. vogndyne-help me somebody?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått en dyne av svigermor som er 80*100 som hun sier at hun brukte som vogndyne. Skikkelig god dyne, og jeg har lyst å bruke den, men ser her og andre plasser, at vogndyna vanligvis er i 65*80! Er 80*100 altfor stort til vogn, eller har det litt med hvilken vogn man har kanskje også???

Sikkert noen med erfaring her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte 65x80, og ser for meg at 80x100 er altfor stort. Det er jo ca like stort som sprinkelsenga.... Ville heller brukt dyna du har fått i sprinkelsenga, og kjøpt en liten vogndyne. Men det er jo bare å prøve i vogna, og se hva du synes selv :)

Skrevet

Jeg kjøpte også ny dyne i 80-100 som jeg tenkte jeg skulle bruke til vogna. Men har i ettertid fått høre at den størrelsen brukes mest til sprinkelsenga, når ungen er litt større. Så tenkte og kjøpe en liten dyne i tilegg til å ha i vogna. Vognene de brukte før var jo større en de vi bruker nå, men det går sikkert fint an å bruke dyna du fikk av svigermor i vogna....Du kan evt. brette den godt inn.

(Har egentlig ikke noe erfaring jeg heller)

Skrevet

Har ikke kjøpt meg vogn sjø... :( Litt treige av oss;)

Skrevet

Virker sabla unødvendig med to str på sengetrekkene tenker jeg da vettu... hehe, syns jeg ser gubben slite med å tre på et alt for lite dynetrekk på seng-dyna... Og irriterte meg som glefser at "DET ER IKKE DET TREKKET DU SKAL BRUKE!!!"

Nei da, det blir vel innkjøpt en liten-dyne til vogna da sjø. Alt for junior...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...