WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 I morgen sender jeg manusene avgårde til første forlag for "testing". Har lagt bunken klar med 5-6 andre jeg skal sende til også, så er det bare å sende til neste, når jeg får avslag. (ja, jeg sier NÅR, og ikke hvis...hehe..pessimist?? Næhei..realist!) Jeg må jo prøve, kommer til å angre hvis jeg ikke prøver. Og er det ingen som vil gi det ut skal jeg få svigerfar som er grafiker til å trykke opp ett eksemplar, så jentene kan få lese mammas små barnebokshistorier ) Kryss gjerne fingrene for meg!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Lykke til! Krysser fingre og tær. Du får si ifra når jeg kan gå og kjøpe da.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har planer om å lage barnebok til kidsa(om de) å bestille som fotobok - lager da sidene i photoshop. Det er jo en "billig" erstatning hvis du vil lage ett eksemplar uansett =) Lykke til! Må di ifra hvis du får det puplisert da!! =)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Haha! Ja, jeg må nok få lov å komme inn her og skryte og juble litt hvis noen skulle slumpe til å anta manusene. Fotobok eller å spørre svigerfar blir nok faktisk like billig/dyrt, men takk for tipset UnePune ;o)
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Masse lykke til, veldig spennende prosjekt. Du vil ikke røpe hva de handler om? ;o)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Så spennende! Lykke til! Om du ikke får positive tilbakemeldinger fra noen av forlagene, så er kanskje dette noe? http://www.licentia.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=14&Itemid=26
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2009 Tuuuuusen takk for link, Økologisk_knekkebrød! Det var noe å tenke på ) Nei...røpe og røpe...det er bare noen små historier om en jentefigur som finner på dette og hint og gjør seg noen tanker om ting, ofte sammen med bamsen sin ) Sikkert ganske "klassisk" barnefortelling, men jeg håper det er noe ved dem og illustrasjonene som er litt nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå