Gå til innhold

Hoho...da skal jeg prøve meg som forfatter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen sender jeg manusene avgårde til første forlag for "testing". Har lagt bunken klar med 5-6 andre jeg skal sende til også, så er det bare å sende til neste, når jeg får avslag.

(ja, jeg sier NÅR, og ikke hvis...hehe..pessimist?? Næhei..realist!)

Jeg må jo prøve, kommer til å angre hvis jeg ikke prøver. Og er det ingen som vil gi det ut skal jeg få svigerfar som er grafiker til å trykke opp ett eksemplar, så jentene kan få lese mammas små barnebokshistorier :o)

Kryss gjerne fingrene for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Krysser fingre og tær. Du får si ifra når jeg kan gå og kjøpe da.

Skrevet

Jeg har planer om å lage barnebok til kidsa(om de) å bestille som fotobok - lager da sidene i photoshop. Det er jo en "billig" erstatning hvis du vil lage ett eksemplar uansett =)

Lykke til! Må di ifra hvis du får det puplisert da!! =)

Skrevet

Haha! Ja, jeg må nok få lov å komme inn her og skryte og juble litt hvis noen skulle slumpe til å anta manusene.

Fotobok eller å spørre svigerfar blir nok faktisk like billig/dyrt, men takk for tipset UnePune ;o)

Skrevet

Masse lykke til, veldig spennende prosjekt. Du vil ikke røpe hva de handler om? ;o)

Skrevet

Tuuuuusen takk for link, Økologisk_knekkebrød! Det var noe å tenke på :o)

Nei...røpe og røpe...det er bare noen små historier om en jentefigur som finner på dette og hint og gjør seg noen tanker om ting, ofte sammen med bamsen sin :o)

Sikkert ganske "klassisk" barnefortelling, men jeg håper det er noe ved dem og illustrasjonene som er litt nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...