Gå til innhold

Ang nettingtruser...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at noen her skal pakke dette i bagen de skal ha med på sykehuset. Begynner derfor å lure på om det ikke er vanlig at de har dette på barselavdelingen?! Jeg trodde det var på "alle" sykehus....

De lå på badet jeg hadde sist jeg fødte, men denne gangen skal jeg føde på et annet sykehus og lurer jo derfor på om jeg skal kjøpe med meg noen..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro alle sykehus har disse, skulle bare mangle:) Disse er jo ikke så fine men utrolig praktisk. Tror jeg må "låne" med meg hjem denne gangen også:)

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke klart meg uten dem sist hvertfall...:)

Skrevet

De vanlige boxerne mine har jo en tendens til å skli unna i senga men disse derimor sitter jo som et skudd:)

Skrevet

Uten at jeg har sjekket det, er jeg 99,9% sikker på at vi får det på sykehuset.

Skrevet

Supert!:)

Måtte ringe dem her om dagen for å høre om de hadde sånne kjempebind ettersom ei venninne av meg ikke hadde fått det da hun fødte der i høst. Jeg så for meg at jeg måtte dra med en egen bag full av bind...:P Heldigvis skal de ha det, men hender såklart at de går tomme...;) Litt flaut å ringe dem igjen for å høre om truser...:P

Hvordan går det med deg Elisa? Trodde du hadde fått den lille prinsen din jeg...:)

Skrevet

Hvor får man tak i nettingtruser egentlig sånn hvis man skal kjøpe for sikkerhetsskyld?

Skrevet

Vil tro du får tak i disse på apoteket hvis du vil kjøpe de selv:) Finnes i forskjellige størrelser også:)

Skrevet

Hmm...tipper de har det på apoteket?

Skrevet

Hmm, sorry, men nettingtruser?? Hehe, er førstegangsfødende og skjønner ikke helt hva som er det store med dette? Forklar meg noen? ;) Klarer liksom ikke helt å se for meg hvordan dette skal se ut, eller fungere på en bra måte...hehe..må bare spørre :-)

Skrevet

hei de trusene er helt praktiske ;) det sykehyset eg holder til får vi de trusen, de er blir brukt til bruk og kast på sykehusene, siden vi bløder så masse etter fødselen og binda ikke klarer å ta unna alt bestandig.

men vist du ser for deg nettingstrømpebukser. einaste at du ikke har føtter på....

er veldig månge som ordner de om til bh mens d er på sykehuset som eti band rundt bare ;) så legger de kluter i ;)

Skrevet

Hehe ja, med tanke på hvordan tlf har glødet her de siste to dagene, var du ikke alene om å tro det ;-)

Mye maserier, men det gir seg igjen... Hvert 15 min ca i dag fra 14-19, men helt rolig etter det...

Skal til jm på torsdag for modn.aku og stripping, så satser på at det gjør susen :-)

Ikke så vondt at det er uoverkommelig enda, så skal ikke klage. :-) Må prøve å sanke søvn og hvile først nå. Tviler på at jeg går til termin da...

Du da? Skjer det noe med kroppen din?

Skrevet

Ja du kan tro man føler seg lekker der man vandrer med stor bleierumpe og nettingtruse etter fødselen:-D Man blør mye rett etter fødselen, og må bruke bleie rett og slett, vanlige truser blir gjerne for små, derfor disse av netting.De holder bleia godt på plass. Etter et døgn ca har jeg gått over til nattbind, og vanlige truser,og innen hjemreise etter 3-4 døgn til vanlige bind. Men det er sikkert individuelt hvor fort det avtar. Man har menslignende blødning i noen uker etter fødselen, som lukter litt ekkelt, som går over til mer og mer klar væske.

Skrevet

jeg fødte på bærum for to år siden, og der fikk vi bare den første. fikk hvertfall ikke flere jeg, men det kan jo være fordi jeg hadde med selv og ikke spurte om det da. men de lå ikke fremme, som jeg kunne se da.

jeg blødde MASSE lenge( hvertfall en uke før det begynte å avta litt), og det var veldig greit å ha dem når jeg kom hjem også.

huff, gruer meg til det igjen :s hater å buke bind og hvertfall når det kommer i de mengdene:(

Skrevet

Ojoj, så spennende!:) Får håpe jm får fart på sakene da..:)

Her skjer det ingen verdens tid, så fødselen er nok langt frem i tid fremdeles. Skal en tur til modnings aku. i dag, så får se om det har noen virkning..:)

Lykke til videre hvertfall, er jo uansett ikke lenge igjen nå!:)

Skrevet

Uff ja, den renselsen er helt pyton og man føler seg alt annet enn lekker med stor bleierumpe. Men takk og lov for at det finnes enorme bind og nettingtruser, aner ikke hva jeg skulle gjort uten!;)

Kanskje en idé å kjøpe noen for å ha hjemme i etterkant... Jeg blødde også masse sist, så det kan jo hende det er behov for det. Hmm:..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...