Gå til innhold

Hva gleder du deg til?


Antonette

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til alle dere som allerede har født, det må være fantastisk. Utenom å glede meg til å få holde og se min egen lille jente, så gleder jeg meg til å være ferdig med graviditeten. Vet at barseltiden også har sine utfordringer, men dette ser jeg fram til:

 

-å ta på meg sko uten at jeg nesten besvimer

-sove på ryggen

-spise biff som er rosa i midten

-et glass rødvin

-bruke vanlige klær (selv om det nok blir en stund til...hehe)

 

Hva gleder dere dere til?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Rødvin!

- Ligge på gulvet å leke med halvannetåringen

- Å orke og gå lengre tur enn til postkassen

- Snu meg i senga uten smerter i bekkenet

- Mer opplagt enn pr i dag

- Slankekur

 

og mye annet.. begynner å bli utålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 15 dagar igjen te keisarsnitt, å eg glede meg te å:

 

- pusta normalt...e konstant tongpusta...

 

- eta salami, fenalår, rosa biff, å drikka rødvin:)

 

- konna ta på sko sjøl....konna gå loooooonge turar med vognå

 

- konna ha sex igjen, uten nåke mage i vegen

 

- fremdeles varra røykfri og nyyyyta det:) vore røykfri siden 19 Mai nå:) kry ja:)

 

- glede meg masse te å sjå guten, å dulla med han ilag med dei andre gutane i familien (pappa`n og 3 brødre) :)

 

- gler meg te å amma:) ti år siden sist hehe....føle meg gammal når eg skrive det, men eg e nå barra 30:) hehe.....

 

- gler meg te vår og sommar:)

 

- grue meg te keisarsnitt 21 jannuar, men det går jo fort øve.....tar fem min, så e beibien ute:)

 

klem te alle som vente i spenning.....hold ut:) uffff.....hehe....vil nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til å bli kjent med bøllefrøet - og alt som følger med det å få et nytt familiemedlem:

 

- Sove på magen

- Dra på aketur med eldstemann! :D (Blir nok ei stund til da, med bekkenløsning og ammepupper...hehe...)

- Spise goooode oster! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Å ta et glass Øl eller cider! Ikke det alkofri skvipet..

- Å få kroppen min tilbake ( Januarsalg, så nå er det masse fine klær på salg. Går rundt å sikler på slike tettsittende jakker, men kan vel bare glemme det den første tiden )

- Timene på Sats. Der har jeg ikke vært på mange uker - Lat -

- Å kunne snu seg i senga uten å ynke meg, for det tar sinnsyk lang tid!

- Til føttene mine ikke er opphovnet lengre. Fikk ikke på meg et par av skoene mine her om dagen, selv ikke med skoskje!

- Til å kunne ha normal sex med samboeren min, ligger jeg oppå han nå, moser jeg han. Hehe.

 

Og selvfølgelig gleder jeg meg til å se banet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex? Jøss - det hadde jeg glemt at eksisterte. Det tenkte jeg ikke på, men jaggu savner jeg det også. Mon tro om gubben savner det.. Stakkars tålmodige mannen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til:

- å klippe tåneglene.....!!!

- å få vekta av babyen over i ei vogn jeg kan dytte forran meg. Ryggen min er gåen...

- å få leke med storebror på 4 år!!!! (pga bekkenløsning har det ikke vært mulig med annet enn lesing og ting som foregår i bordhøyde....)

- å knyte skoene, ikke bare smette dem på meg og la dem være åpne...

- å kunne snu meg i senga uten at jeg våkner pga bekkenløsninga...

- å kunne sove på magen

- å kunne støvsuge.....! Ja, faktisk!!

 

Og ikke minst: å kunne ha sex med min kjære, kjære, tålmodige samboer! Er vi egentlig klar over hvor snille våre kjære er? Vi gravide har en tendens til å klage og syte over bekkenløsninger, kvalme, tunge kropper, hovne hender og føtter osv osv osv. Oppi alt glemmer vi at vi faktisk bærer fram et barn, som våre kjære skal bli far til...!! Jeg kom plutselig på dette her en dag, og ble faktisk litt spak.... Vel, dette var en avsporing. Men jeg måtte liksom bare... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...