Gå til innhold

April: Da forlater jeg dere...


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

..til fordel for syden en uke :-))

Mamma spanderer tur på gubben, Lille og meg.

Vi bestilte tur i går til Kanariøyene - Puerto Rico.

Gleder meg veldig. Legen drepte gleden en smule på kontrollen i dag da han frarådet tur på det sterkeste. Han sa jeg måtte tenke på at jeg kom til å klandre meg selv resten av livet om noe gikk galt der nede....

Kontrollen i dag var flott, bra bt, urinprøve fosterlyd osv... Ikke noe galt eller urovekkende at all....

 

Jordmor mente jeg trygt kunne resie - så drar jeg om enn med litt klumo i magen.

Kryss fingre for meg da.

reiser forrestne onsdag morgen :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skremte du meg litt - hva er vel Klubben uten Aprilbaby?? Men ei uke uten skal vi vel overleve ;o) Krysser fingrene for at alt går fint (husk å skippe isbitene nå da) og så får du gi rapport når du er hjemme igjen :o) God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! Takk for påminnelsen om isbitene - fortgjort å glemme når man har kjøpt "trygg brus": Kommer vel hjem som et beinrangel (ha-ha) etter ikke å ha turt å spise/drikke noe "der nede".

 

Neida - går nok fint ;-)

 

Mitt største problem er klær....Har jo ingen store sommerklær. Er jo gravid på samme årstid som sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jeg ble jeg urolig her for at du skulle forlate oss, men en uke skal vi nok klare oss.

Du får ha god tur og kos deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, må kose dere masse! Gjør nok godt med en slik tur på denne kalde tida!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få høre hvordan det var da!! Vi reiser til Lanzarote 19. januar :-)

Ikke meldt akkurat bra vær der men.... Tar det som en tur, ikek som en soltur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...