Cccch Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Skulle ha hatt mensen i går, Er veldig regelmessig. Fikk ikke mensen, så tok en test i dag. Var negativ. Istede har jeg fått en slags brunaktig utflod, som bruker å være på slutten av mensen. hmm. Noen som vet hva dette kan være.?
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 hei.. lurer på dette jeg oxo.. skal ikke ha mensen før om 1 uke jeg men har hatt dette i 2 uker nå...
Cccch Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Sorry for maset, men noen som vet ???
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Etter dine tidligere innlegg så har jeg forstått det sånn at du nettop sluttet på pilla? Kanskje derfor du har brunutflod nå, at det er hormonforstyrrelser, kroppen ventet ei p-pille, men det fikk den ikke ;O)
Cccch Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Er ikke kommet så langt at jeg skulle ha tatt ei ny enda Men har gått på p pilla i 3 år, har bestandig fått mensen natt til søndag. Har enda ikke fått den. Derfor tror jeg at jeg kan være gravid, men tok test idag, å den var negativ.
nussine Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Alle de tre gangene jeg har blitt gravid, har det kommet litt rosa og brunaktig utflod helt i starten av svangerskapet (på den tiden mensen skulle ha kommet). Du kan jo være gravid.... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå