Nangiliama Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nettopp testa med veldig lite konsentrert urin på en strimmel fra billigetester, og fikk en svaaaak positiv. Men detta er vel høyst sannsynlig en falsk positiv eller hva, hør dette. Dette er vår 3.pp. Jeg hadde TR sist som startet 6/7 desember og er dermed 1-2 dager over min vanlige syklusmengde. Regner med at jeg hadde EL rundt den 20. Men det hører med til historien at jeg var bortreist fra 12.-22 desember, så jeg skjønner ikke hvordan en befruktning kunne ha funnet sted? Hva tror dere? Jeg skal selvsagt teste igjen i morra tidlig, men er litt redd for å glede meg når jeg tror det er høyest usannsynlig... Digre sommerfugler i magen her! Veldig takknemlig for svar!
Huldretussa Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Og gratulerer med positiv test! Det kan jo hende du hadde EL litt seinare enn forventa? Så viss du hadde sex 22-23 desember, så kan det jo hende:) Spennande! Håper du får positiv test i morra også Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå