NyttNick Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 ..kal jeg klare å drikke en blanding med 2 dl grapefruktjuice og 1 dl kaldpresset olivenolje?? Det smaker IKKE godt..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Pjuuuuk!!! Høres usannsynlig guffent ut, men mest sannsynlig hjelper det å holde for nesa og tenke på noe annet siden mye av smakssansen er knyttet opp mot lukt...
Kondis som en murstein Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Nei, det hørtes ikke godt ut!! Hold for nesa )
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Urk, men så mye olivenolje hørtes det ikke godt ut nei.. Blæh, olivenolje må brukes? Kan jeg spørre hvorfor du skal drikke det.
Hikken Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 ÆÆÆÆÆÆÆSSSJJJJ! (bare sånn for å høres ekstra voksen ut.) Why?
NyttNick Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2009 Går på en 24 timers rensekur som heter C24. Holder meg for nesen.Hjelper litt men den smaken av olivenolje er grusom.Hehe,alt skal man gjøre.
NyttNick Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2009 Hehe,spørs om det hadde hjulpet og tenke på England. Men fikk ned nesten alt.Nå er "problemet" at oljesmaken kommer i munn hver gang jeg raper. Får gå å legge meg så slipper jeg det. Ny runde venter på meg i morgen tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå