Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 altså, starte etter man har født? og er det noen alder som er for sent? event hvor mye betyning har puppene?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Selvfølgelig kan du det. Og hvor mye som kommer an på puppene kommer vel an på hva slags modell du vil bli da.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 fashionmodell, ikke catwalk.. Tror ikke jeg kan bli det uansett pga høyden, men kan leve i håpet
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg jobbet som modell i flere år. Det er beintøft. Barn er ingen stopper for det, men det kompliserer ting i forhold til å jobbe i utlandet. De fleste modeller tjener ikke voldsomt bra.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg skal begynne å jobbe litt som modell nå, ved siden av studiene. Men det er ikke noe sånn voldsomt profesjonelle greier da, brudeshow og litt lokalt. Skal bli gøy å bli freshet opp litt:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå