♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har veldig lyst på men er usikker.. Om det er mye ansvar, og om det er dumt siden jeg har en sønn på 3 år.. Og sånt.. Din mening? Hvoridan gikk det med dere med chinchilla npr dere har barn?
3småtroll♥ Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har hatt to-og for all del- IKKE noe å ha med en 3 år gammel pjokk. De er jo såå søte, men vanskelig å temme, de må ha et stort (høyt) bur, de blir fort stresset og redde av mye støy. Buret må vaskes ofte, sanden må skiftes, de burde få noen lufteturer ute av buret osv.... Det er jo også gnagere så de KAN bite... Så jeg håper ikke du skaffer deg det enda- vent heller til sønnnen din er en del år eldre. Jeg hadde ikke barn når jeg hadde mine, men enda følte jeg at jeg skulle vært mer med de, gitt de mer opmerksomhet.... Men for all del- det er jo ditt valg, men jeg hadde nok valgt noe mer barnevennlig;)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Takk for svar.. Mammas venninne sin chinchilla er 2 år, er veldig tam, biter ikke.. er gutt.. Den er rolig og kosete.. Kanskje jeg bør og vente med chinchilla..? Ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå