Fru Hormonell Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 10 dager til forventet mens..hva kjenner jeg?? Jo stikkinger i puppene,murringer nedentil,vondt i hodet..litt trøtt,men jeg stod da opp klokken seks i dag,så kanskje ikke så rart? Er jeg kvalm? hmmm nei,jo kanskje jeg er det?? Eller kanskje ikke nei.. Større pupper? Ja,eller kanskje nei?? Er det bare mensen som forbereder seg IGJEN?? Ser nesten humor i dette her;) Flere?? Ønsker 2009 barn!!!
atsjo Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 MM.. mye humor i dette ja!! Trykker å ser på puppene mine i ett sett, selv om jeg ikke merket noe som helst i dem da jeg ble gravid sist, haha!! Ellers studerer jeg sekret som det holder og innbilller meg at trøttheten min, den rastløse foten min, den tette nesen min(som har vært tett leeenge) og kvisene sikkert kan ha med graviditet å gjøre! Kan ja,, viktig å få med KAN! Hadde ikke symptom sist graviditet, men klarer ikke la vær å lete å analysere denne gangen likevel:)
Fru Hormonell Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 He he,viktig å få med KAN ja;) Må le av meg selv. Sist gang merket jeg ikke at jeg var gravid engang,var på hei dundrenes fest og greier..( uff uff ) Puppene ble vel større,men da var jeg lenger på vei mins jeg;) Da kjente jeg ikke noe festesmerter, murringer osv. Det eneste jeg kjente var menssmerter. Tenkte ikke over når jeg skulle ha den engang. Det eneste jeg kan huske er at jeg tilslutt tok en test,og den var så negativ som den kunne bli!! Derfor dro jeg på fest.. ( jada neida så) Lenge siden du var gravid?? klem, og du..le litt av deg selv a..det gjør jeg;) Skal se vi blir gravide ser du;==)))
Huldretussa Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Eg er visst også ein ivrig symptomjeger. Kjenner på puppene og legg merke til kvart einaste lille stikk i magen..!! Skulle ønske eg våkna opp i morra og var kjempekvalm.. For første gang i mitt liv går eg og håper på å bli kvalm! Har egentlig ingen forhåpninger om at det skal klaffe nå, så regner med TR kjem sigande etterkvart (sist mnd hadde eg så sterke menssmerter som eg aldri har hatt før!! Var heilt sinnsjuke, så vondt at tårene spratt) - ho er absloutt ikkje velkommen! Vil ha fleire symptom NÅ!! Satser på våren 2009
Fru Hormonell Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Er jeg gravid nå,ja da skal jeg danse,hoppe og sprette;) Men TR er nok på sin annmarsj denne mnd også skal du se:( Nå skal jeg IKKE kjenne på stikkinger mer,eller no rett og slett..særlig;) 2009 er året!!!
Nonsense Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er gravid, men driver og titter in litt rundt omkring og støtter dere som prøver og sånt Etter første eggløsning etter jeg sluttet på p-pillene, så merket jeg symptomer og stod i. Annen farge på urin, stikking i magen, annerledes utflod, kvalme, trøtthet, ja you name it. Og mensen kom rundt en halvtime etter negativ graviditetstest. Jeg ble så skuffa da jeg ikke ble gravid på første forsøk (har alltid innbilt meg at jeg blir fort gravid hvis jeg først kastet p-pillene), at etter andre forsøk trudde jeg ikke at jeg hadde fått det til. Men da mensen var forsinket tre-fire dager følte jeg det var på tide å ta en test. Og vops, den var positiv. Fikk ikke noe symptomer før noen uker etter dette.
atsjo Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Har en gutt på 15mnd nå så prøver på nr 2:) Har pco lignende symptom så kan være grunnen til at jeg ikke får mensen når jeg ikke går på p-piller. Men jeg ble jo gravid sist gang da, uten å få igjen mensen etter p-pillelslutt så prøver å ha tro på at det kommer til å klaffe!! Men litt frustrerende når jeg ikke har el eller mensen å gå etter som dere andre. Prøvd lenge da dere da??=) Kan ikke annet enn å le av meg selv når det gjelder symptomjakten nei. Så et innlegg en dag om ei som lurte på om flere busemenner var et graviditetstegn. Da gapskratta jeg;) tett nese kan nok være et symptom, men syns det var så bra skrevet.. Heheh
mai_med_gulljenta! Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 hehe jeg e på stadig symptomjakt jeg å.... Har press i magen, litt stikkinger å ene dagen va det skjikkeli vondt akkuratt som stikkingene kom fra selve "hullet" å oppover, noen som vet va det e?? Har ikke merket noe på puppene utenom blodårene som e blitt tydeligere, å tilogmed synlig på selve brystvortene. Jeg har "vokse smerter i bene og har fått litt tykk hvit/gul utflod!! Å smereter i korsryggen.. hmmm har jeg fått med allt nå?? hehe blir helt tullete av denne hjernen som ikke kan tenke på noe annet!! Hadde eggløsning 26 å tok en test i ettermiddag men den va selfølgeli negativ:(
kgravid23 Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 hei.. nå har jeg lest om symptomer på internett i flere timer...;)hehe Har nemlig en rar følelse av at jeg er gravid; -har ikke fått mensen etter jeg sluttet på p-piller, men det er bare tre uker siden da - plutselig utbrudd av kviser(har aldri hatt en eneste en) -svimmelhet og hodepine -litt blod i trusa -veeeeldig stikking i magen og da spesielt på høyre sidenog "kiling" generelt ellers i kroppen Tok en graviditetstest igår, den var negativ, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke slå meg til ro med det... Du testet negativt første gangen ser jeg? Har du noen mening om symptomene mine? hvor lenge må jeg vente med å teste igjen....er så nysgjerrig.. Kine:)
Fru Hormonell Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2009 Takk at det er fler som meg her i denne verden;=)puuuh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå