Bråksilla og lille pille Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Selv tror jeg at jeg får ei jente til:-)
Trilletrill Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har en kjempe følelse på en liten guttelutt jeg da. Selv om en jente hadde vært knall:) Det viktigste er at gullet er frisk, alt annet betyr lite.
bimc Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er helt sikker på at det er en gutt denne gangen. Var helt sikker sist også, på at det var jente. Håper jeg denne gangen får vite om jeg har rett. Men, kjønn betyr ingen ting, så lenge barnet er frisk og jeg får bære det helt frem.
solstråle :) Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Tror det blir en gutt Har en av hver fra før, og var ikke dårlig med gutten, men helt utslått av kvalme med jenta. Har ennå ikke merket noe til kvalme, så derfor tipper jeg gutt
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 jeg har en av hver fra før og dette er helt likt som med gutten så derfor tipper jeg at det blir en med tut her...
*kleopatra* Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 jeg tipper også gutt. fikk følelsen av det allerede samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid. :-) bare et spørsmål for morro skyld: har dere ømme brystvorter og/eller er kvalme? en venninne av meg mener disse symptomene er tegn på jente, mens få symptomer/kun ømme bryster (altså ikke selve vorta) betyr gutt. hva er deres erfaringer??
Prinsen & spiren Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Har en guttefølelse her Uansett , veldig spennende. Det viktigste er at den lille har det bra MEN, vi skal vite kjønnet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå