blond Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hva gjør dere med restene? Jeg lurer på å ha restefest med venner som har barn, en del bør vel forsvinne da?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Er igjen en del ja.. Så spørs om jeg må invitere inn til kaffe og julekaker en dag, slik at det blir spist opp..
blond Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 ... men er det egentlig stas å spise gamle kaker, begynte jeg å lure på..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Men er dem så sinnsykt gamle da?... Ble jo bakt rett før jul, så er jo ikke en mnd enda heller.. Og dem smaker like godt - jeg prøve smakte idag nemlig.. ) Kjedelig å kaste dem og da.
Kulå Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Skal sende dem med mannen på jobb, der beg de å mase før jul når julekakene kom....
♥ strikkemor ♥ Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Knus dei og lag tilslørte bondepiker med masse vanilje i... NAM!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 He he vet du jeg satt akkurat å tenkte på det samme. Jeg spiser noen kakemenner nå. Det er det eneste jeg har laget i år siden jeg har fått streng beskjed av legen å ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå