Mamman til Mina og Sara Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 har lyst på noe morsomt i postkassa.
Iselilja Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes Henne er best. Har en del aktuelle og spennende artikler i tillegg til mote, interør og annet typisk damebladstoff
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har fått Henne i gave av mamma. Ikke bra i det hele tatt! Kamille har jeg abonnert på i flere år og er superfornøyd! Anbefales! Det bladet har det meste!
Gidder ikke! Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg liker også kamille godt, litt av alt:) Og ikke stappfull av reklame og klær!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg liker både Kamille og MAG...
Iselilja Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Avhenger sikkert veldig av hva man foretrekker. Jeg kjøpte Kamille én gang, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Jeg liker Henne fordi det har en del aktuelle saker og historiske portretter i tillegg til det "obligatoriske" damebladstoffet. Henne er nok litt tyngre enn Kamille, men fortsatt langt fra Klassekampen og DN. Akkurat passe til å kose seg med, og fortsatt bli litt opplyst
Stjerne37 Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Syntes Woman er glimrende,flirer så godt av det bladet.
Kakeåndsen Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 Britiske Marie Claire (Henne kjøper mange av de samme artiklene, sånn at når jeg kjøper Henne en gang i blandt har jeg stort sett lest mange av artiklene før) britisk Comsopolitan Kamille Amelia KK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå