Gå til innhold

hvor lenge varer kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt jevnt og trutt siden 1-tiden i dag, og de blir ikke mindre! plutselig hugger det til i magen og jeg går i helspenn. er bare 34 uker, så jeg regner jo ikke med at det er rier, og kynnere har jeg ikke hatt før nå. har skjønt at det er rimelig vanlig. men hvor lenge skal jeg ha dem??? har liten lyst å ringe føden, for de sier bare at jeg må komme inn... og det har ikke lyst til for bagateller... de har da viktigere ting å ta seg til:) de med ordentlige rier, for eksempel;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer sterkt, men det er sjelden at de er så vonde at de hugger i. og at en går i helspenn. Tar du tiden på dem og på tidsintervallet i mellom. Hvor gjøre det mest vondt?

Skrevet

kjenner det mest midt på magen og nedover mot bekkenet. dessuten er jo magen knallhard hele tiden. har prøvd å ta tiden på dem, men de kommer helt vilkårlig. setter jeg meg ned og er i ro, kommer de litt skjeldnere. reiser jeg meg opp så kommer de oftere... noen ganger 5 min mellomrom andre ganger 30. kan bli en interresant natt, tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...