Trilletrill Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Var på første ultralyd idag! Har vært kjempebekymret p.ga av MA frykt. Har mistet så og si alle symptomer og har tenkt at her er det noe galt. Var dessuten dødsnervøs før ultralyden "hva om, hva om..." Men så skjedde det, lille gullet vårt lå så pent og før vi visste ordet av det så begynte han/hun å bevege seg noe innmari, var såååå moro. Ble så stolt altså, hjertet banket så fint:) Fant ut at jeg var 11+4, lengre enn det jeg hadde trodd, så snart er det 2 trimester for meg. Poenget: Ikke bekymr dere hvis dere mister symptomer. Trenger ikke bety at noe er galt hvis det gjør litt vondt o.l Jeg falt i uke 4 og brakk ankelen min, opererte benet med alt som inngår i dette. Blødde litt etter dette. Og nå er knøttet sprelsk som bare det. Ikke vær så paranoide (som meg) og ikke les ALT dere kommer over om SA og MA. Ingen vits. Tenkte bare å dele litt:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for oppmuntringen! jeg tror det er flere her enn meg som trengte den:) kjempe fint at alt står fint til med babyen deres, og lykke til videre:)
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Ja takk for oppmuntring!!!! Så bra at alt er i orden med gullet deres!! Skal prøve å være optimistisk selv. Skal på ul i morgen for å få bekreftet/avkreftet mulig sa. Kjempeglad på dine vegne, fikk litt håp jeg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå