ninjo skal bli storebror Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde eggløsning tirsdag 30 (tror jeg) Opplvde stikkende smerter i nedre del av magen på fredag. I dag har jeg store smerter i nedre del igjen, men dette er anderledes. En slags sprengnings /ømhets følelse rett over hårfestet ca..( Klarer ikke ha noe som klemmer der!) for ikke å glemme heiskjøring følelsen i skjeden... Hva er dette. Er Redd og engstelig!!!!!
wilma07 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 hei.. går det bra?? jeg hadde en slik opplevelse når jeg ble gravid denne gangen. våknet midt på natten med enorme magesmerter, var så vondt at det svartna for meg.. måtte ligge helt stille i godt over en halv time, uten å røre på meg... sovna til slutt å når jeg våkna var all smarte borte. jeg vet ikke om det var da egget festet seg eller om det var noe annet, men fant ut kort tid etterpå at jeg var gravid, bare noen få uker på vei. har aldri opplevd dette før å dette er mitt 4 svangerskap. håper det går bedre med deg..
ifie Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde også store magesmerter da jeg var gravid med gutten vår! (før jeg viste at jeg var gravid) Jeg kasta opp og holdt på å svime av av smerte! Håper det gir seg snart, og at det "bare" er festesmerter eller magekramper gr. graviditet! God bedring!
ninjo skal bli storebror Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for svar:) Håper at det har gitt seg etter en god natts søvn. hjelper litt med varmeflaske. også får jeg håper at dette er slike positive smerter med baby som resultat Har verdens herligste gutt på 2 fra før så er litt engstelig siden det ikke var slik sist gang. Men det sises jo at ingen graviditet er den samme Får svar til mandag om det blir postivit, så vi krysser fingrer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå