ninjo skal bli storebror Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde eggløsning tirsdag 30 (tror jeg) Opplvde stikkende smerter i nedre del av magen på fredag. I dag har jeg store smerter i nedre del igjen, men dette er anderledes. En slags sprengnings /ømhets følelse rett over hårfestet ca..( Klarer ikke ha noe som klemmer der!) for ikke å glemme heiskjøring følelsen i skjeden... Hva er dette. Er Redd og engstelig!!!!!
atsjo Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Vet desverre ikke hva det kan være, men festesmerter er jo et alternativ kanskje?? Håper det for din del. Blir det veldig vondt må du jo nesten kontakte lege i tilfelle det er noe annet. Lykke til og oppdater oss da:)
ninjo skal bli storebror Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Takk for svar blueberr:) Er hjemme alene så blir jo ikke mindre engstelig av å sitte med tanker og fantasier for seg selv. Har hatt en varmeflaske der nå, og det hjelper faktisk.
atsjo Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Vet hvordan det er, jeg er ekspert i å tenke på ting og tang! Spes når jeg er alene. Bra det går bedre i hvertfall. Håper det gir seg snart. Prøver dere på første?
ninjo skal bli storebror Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Nei vi har verdens herligste gutt på 2:) Men derfor jeg er litt redd, kjenner ikke igjen disse smertene. Skal holde deg oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå