tre små luringer Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Meldte meg nettopp inn, men lurer på om noen kan fortelle meg litt om erfaringer derfra, er den bra??
monika 3+1 i magen:) Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 du får masse fine forholdsvis dyre bøker. masse fine bilder i bøkene, med lyder og klaffer! eneste, de sier bøkene er så tilpasset barnets alder, men det synes jeg ikke egentlig.. jeg og jenta mi på snart 2 har gått i denne klubben siden hun var pitteliten, men hun har revet i filler mesteparten av bøkene.. i hvertfall de med klaffer og sånn.. for de er ikke særlig solide, med tanke på at det er små barn som skal ha dem.. men så er det det og da, du trenger jo ikke ha dem så barna får tak i dem.. men da ser jeg liksom ikke helt vitsen heller... jeg har meldt oss ut ihverfall!
skorpionfruen Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Har vært veldig fornøyd men noen ganger har jeg syntes at bøkene kommer tett på hverandre. Men jeg ringte å sa at jeg ville ha henne på 4 års bøker når hun ble 3, ble rett og slett for lite givende for henne.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har nylig meldt snuppa ut av denne klubben. Ikke fordi jeg har vært misfornøyd, men vi begynte å få en umasse bøker og har liten plass. - Man får 1 eller 2 bøker i hver pakke, og de koster fra 198 til max 298,- Også kosedyr, kluter og andre leker dukker opp iblant. Er enig i at bøkene ikke er HELT tilpasset barnets alder, noen ganger er de ikke utfordrende nok, andre ganger blir det litt skrøpelige klaffer etc, men alle bøkene vi har fått er fortsatt i god behold fordi vesla er så forsiktig Uansett så synes jeg gleden og lærdomen av bøker er viktigere enn om klaffene forsvinner etterhvert og synes det har vært verdt pengene.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd, men siden det som regel kommer 2 eller flere bøker om gangen syns jeg det blir litt mange, så jeg avbestiller annen hver måned
2flottebarn;) Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg mottok ikke mange pakkene før jeg meldte meg ut. Synes det var en del dårlige bøker og bøker som ikke var tilpasset barnets alder. Fant ut at det var bedre å bruke pengene i bokhandelen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå