Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Karomamma, Snulder og undertegnede ble utsatt for en konspirasjon til jul og fikk hvert vårt gavekort av kjærestene på SPA i Son, på det nye qualityhotellet:-) Så tenkte vi å begynne å planlegge turen da og lurer på om det er flere som kunne tenke seg å bli med? Blir vel som sist, fra lørdag til søndag for da får vi maks ut av oppholdet i og med at de fleste jobber fredager. Og kanskje slutten av april er en fin tid, som sist. Da er det bedre vær og kanskje solen skinner og vinteren er vi lei osv..... Her er link for de som er intr.; www.sonspa.no Så kom igjen girls - dette blir gøy:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Er det noen som trenger det så må det da være meg!!!! I`m in:-))
Gummelillan Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Det så ikke rent lite fristende ut, nei... ;-) Har veldig lyst, men må se an litt om gemalen er hjemme da eller ikke. Han planlegger guttetur på omtrent den tiden, men så lenge det ikke kræsjer er det nok mulig jeg slenger meg med - Holmsbu ga klart mersmak!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Ja dette fortjener vi jammen:-) Gummis, du bare må få til dette! Nå har du god tid på å overtale gemalen om at han ikke må være borte akkurat den natten!
Gummelillan Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jepp, tror jeg skal greie å styre det litt, men tør ikke si det sikkert. Husk dere har med hun som har greid å beramme rettssaker både på eldstejentas bursdag og bryllupsdagen - og ikke skjønt hvorfor datoen ikke hørtes mer kjent ut, ha, ha. Men fortapte meg helt i de flotte bildene på nettet av spaet, da. Så skikkelig fristende ut så skal nok forsøke å få det til. Og spa med dere er jo bare topp da. DET vet jeg jo fra før!
Reveenka Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Jeg VIL denne gangen, skal begynne å gjøre klar overtalelseskunstene! ...Fordi jeg har fortjent det!
Tiggywinkle Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er med! Det virker veldg bra det nye Spahotellet i Son. Hadde en helg med gode venniner på Holmsbu rett før jul, - kjempedeilig! Bare det ikke blir 1.mai helgen. da reiser vi bort.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2009 Dette gleder jeg meg til!
Karomamma Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Yes, dette blir DEJLIGT Da blir det med andre ord enten første helgen etter påske (lørdag 18/4) eller lørdag 25/4? Jeg kan begge deler, men vi skal også reise bort 1.mai-helgen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2009 Høres ut som en plan:-) Noen som melder seg frivillig som Spa-arrangør? PS. Gamle meg hadde tatt på meg jobben uten å spørre, men jeg har lært meg i løpet av de siste 7 årene å faktisk stole på at andre også kan klare det;-D Ikke dårlig eller?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2009 Mamma søker barn:-) Hint hint!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 Yes Sir..... I can boggie.-... Ja det skal jeg nok få til he he he.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. januar 2009 For ikke å glemme hiten fra 2007 som du var helt konge på; My boobs my boobs my boobs are okey:-))) Hahahahahahahahahahaha:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2009 #17 Skrevet 17. januar 2009 he he he, vi får se.. que sera sera.... om det skrives sånn da:-)) Men da må vi finne en dato og en type påmeldingsliste da:-)) Og du, nå er det lenge siden vi har tatt en kaffe:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2009 Kult! Er vel et par datoer som har kommet frem. Og en påmeldingsliste er en ny tråd hvor du evt skriver opp oss som har meldt oss. Kanskje flere vil bli med etterhvert. Og ja, det er veeeldig lenge siden kaffe! Jeg prøver vel og merke å ikke drikke så mye kaffe for tiden og det funker fint:-) Men jeg kan jo ta et med masse melk:-) Kan vi ikke prøve til uken f.eks?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. januar 2009 #19 Skrevet 17. januar 2009 He he nei du må jo ikke drikke kaffe da vet du. Var mest for det sosiale jeg tenkte på da..... Til uken er sikkert greit, jeg er alene hjemme det meste av tiden. Min Kjære skal på det som er tror jeg. Uka hans består av to dager i sverige, en i Mo i Rana og en i Stavanger + en tur til Olavsgård:-) Men barna er jo på skole og i bhg. da. Så hvis du kan på dagtid en dag, så ordner vi det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 17. januar 2009 Vi kan ringes vi vet du:-) Og blir det for travelt, så kan vi prøve uka etter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå