Gå til innhold

Menssmerter noen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som sliter med menssmerter nå.... Er 5 veker på vei og liker ikke ha desse menssmertene:( Blir litt redd og bekymret,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, ja jeg har det også, er 7 uker på vei og har veldig vondt av å til.. men så lenge det ikke er blod i urinen har det ikke noe å si.. har hørt at det skal ha med at livmora strekker og utvider seg. så det er normalt med menssmerter.. så ingen grunn til bekymring, det er bare et tegn på at den lille vokser.. =) så lenge der ikke kjem blod da..

Skrevet

Hei,

Jeg har hatt slike smerter hver dag siden jeg ventet mens :)

Det er ligamentene i livmoren som strekker seg, forbereder seg på å vokse mye. Jeg har også veldig ømme bryster, de holder også på med forberedende arbeid.

Dette er helt helt normalt, og har ingenting med evt. spontanabort å gjøre.

Skrevet

Husker eg hadde menssmerter med første også, men husker jo ikkje i detaljer kor vondt eg hadde... Eg er jo kvalm samtidig så det gjer sikkert alt verre... Kjenner ikkje ut som det skal komme blod så eg får berre håpe mensvondten gjer seg snart også...

Skrevet

flere???

Skrevet

Ja eg er 9+4 og har fortsatt menssmerter og stikkninger. Har hatt det fra før eg viste eg var gravid. Helt normalt heldigvis:)

Skrevet

Ja heldigvis... Så lenge eg er kvalm i tillegg så ska eg prøve å ta da me ro... E drit kvalm og må begynne på middagen straks... blææææ... Friste ikkje i da heila....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...