Mammatiltoprinser Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er det mulig å ha MA uten å merke noe som helst? Jeg mener har man ikke vondt eller noen ting? Blør man ikke? Kan man gå i mange mange uker uten å vite noe??? Jeg spør bare fordi jeg er bekymra for å oppleve dette.. Dette er 3 svangerskap, jeg var på ul i uke 8 og så en levende liten krabat med flotte hjerteslag. Nå er jeg i uke 11, men klarer ikke slappe helt av.. Har ikke blødd eller noen ting..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Det stemmer, du merke ingenting! Men når du har sett hjertet slå i uke 8 er sjangsen liten for att du skal få en ma elleren sa for den sagtsskyld. Men du kan jo ta en ul til så får du roet deg litt:) Lykke til det går nok så bra:)
Curly-mor :) Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Du merker ingenting nei, derfor det heter missed abortion. Jeg oppdaget det på fredag, var da 8+4, men spira var ikke mer enn 5 uker. Ring legen din og spør om å få en ny ul du, ev bestill deg en privat en. Lykke til!
scoobydo Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg merket det fordi jeg fikk blødninger... men fikk disse blødningene 1-2 uker før fosteret døde...så var faktisk på 3 tidlig ultralyder hvor hjertet slo og alt såg fint ut....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå