komp Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er i uke 33 og har ikke tenkt på det enda.. kanskje på tide å gjøre den klar? Hvor mye klær har dere kjøpt inn på forhånd til babyen?
fjolla Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Er i uke 31, så det er litt tidlig for meg. Kommer til å gjøre det rundt 35-36 kanskje?? Har kjøpt litt nytt tøy da jeg venter gutt denne gangen og har jente fra før. Av erfaring kommer du nok til å få endel gaver, så du kommer ikke til å trenge mye i små størrelser. Kjøp noen gode ullklær, det får man som regel ikke i gave Dersom du ønsker å kjøpe klær på salg nå villle jeg kjøpt i større størrelser, f.eks 68 eller 74
lchristin-nydelig tulle Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 jeg pakket i dag jeg..er 40 dager i igjen.. har masse gutteklær fra minsten så har kjøpt en del klær...noe på salg nå.. må kjøpe dynetrekk,håndklær,gulpekluter og ullklær.. fant noen to blå pysjer når jeg gikk gjennom klærna, blått på natta spiller ingen rolle, mangla det, så det var greit.. blir litt mer virkelig nå når jeg holder på m å gjøre ting klart
lchristin-nydelig tulle Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 ble visst masse skrivefeil her..hihi prøver å gjøre flere ting på en gang vettu;o) glemte å skrive at det blir ei jente
flypapir Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg skrev pakkeliste i går og fikk da pakket litt av tingene jeg skal ha med. Tenker å pakke ferdig denne uken en gang... Har 11 dager igjen og all verdens med tid.. Har ikke handlet så mye klær. Har en del nøytrale klær etter jenta mi i de minste str. Har også arvet en del. Dessuten har svigermor og min mor vært ute og shoppet. Er vel heller ikke helt umulig at det dukker opp noen barselgaver etterhvert!
Hakkamella Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 tror jeg pakket min bag i uke 33-34. Har omorganisert den litt, da, for jeg endte opp med 2 bager- en til klær for meg og mini, og en til toalettsaker og sånt. Nå har jeg klart å komprimere det ned til 1 bag. Ikke tatt med morgenkåpen, så det hjalp på plassen
ipeggy Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Hehe, neste gang skal min bag stå klar fra uke 34! Litt fordi jeg denne gangen plutselig ble innlagt med akutt svangerskapsforgiftning (HELLP), lenge før jeg i det hele tatt hadde tenkt tanken på å pakke bagen! Det kom på tre timer, og vi måtte i all hast til kk, fikk ikke tid til å pakke noen bag da! Sjansen for at noe lignende skjer neste gang også er visst ganske stor... Er forresten 36 uker i morgen.
Mayken Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er 32 uker i morgen, og har tenkt å begynne med baggen nå. Alt som er unnagjort er greit, vet jo ikke hvor lenge ungen har tenkt å holde seg der inne, og siden nurket ligger 2 uker forran skjema, tenker jeg at det er greit å ha ting i orden.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Er i uke 33 og tenkte å pakke baggen i neste uke, når jeg har fått lønn:) Må jo handle litt nytt å ha i baggen. Er så godt å kle på seg ting for første gang. Som helt nye sokker ingenting er mykere enn det og topper er ja alltid finest første gangene man bruker de og strammer opp litt bedre gjør de også da.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Ha-ha, jeg skrives inn i overmorgen og har ennå ikke pakket for jeg kommer meg ikke ut av senga...Har vært skikkelig dårlig i over en uke. Sykehusbaggen er min minste bekymring for på nåværende tidspunkt gjelder det bare å bli kvitt feber og hoste så ks kan gjennomføres torsdag...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 8 DAGER igjen til termin, og nå har jeg endelig funnet frem bagen i det minste.... Håper å kanskje få pakket litt i morgen! Det har jeg sagt noen dager nå=P
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 hei skal pakke i morgen. var på ul i dag å fikk beskjed at livmorhalsen min bare var co 2 cm igjen på ;( er 29,2 i dag;(
isi* med liten januar spire!! Skrevet 6. januar 2009 #14 Skrevet 6. januar 2009 Tihi 9 dager til termin. Sambo har funnet frem en bag og hevet oppi undikker og t-skjorter til seg selv og meg og body til babyen. Skal pakke den snart, men har alverdens tid jeg også
Punktum ;-) Skrevet 6. januar 2009 #15 Skrevet 6. januar 2009 Jeg pakket plutselig bagen/sekken i natt... Er i uke 38, men i går fikk jeg såpass kraftige kynnere/rier at vi, i samråd meg jordmor, tok en tur ned til sykehuset. Jeg ble forøvrig sendt hjem igjen med beskjed om å få meg litt søvn, og jeg er hjemme fremdeles. Men sekken står der ferdig pakket ja - mangler bare toalettmappa, som står lett tilgjengelig på badet. Jeg har forøvrig pakket adskillig "lettere" enn det mange andre har listet opp her på bim-forumet. Selv har jeg prioritert ei løs og ledig bukse til meg selv, et par T-skjorter og en lun jakke. I tillegg til toalettsaker og lesestoff. Klær til knøttet har de på sykehuset, så jeg trenger ikke pakke med det. Men klær til hjemreisa tar pappa'n med den dagen vi skal hjem Kos dere den siste tida damer! Og uansett hva dere pakker i bagen: Husk helsekortet!!
Nummer tre <3 Skrevet 6. januar 2009 #16 Skrevet 6. januar 2009 er 36 uker og har begynnt å pakke ned noe.. tar det sånn litt og litt (koser meg egentlig litt med det ) men har laget en liste med alt som skal oppi, så det ikke blir glemt noe om vi plutselig skulle få dårlig tid..
Punktum ;-) Skrevet 6. januar 2009 #17 Skrevet 6. januar 2009 Ah, selvsagt har jeg pakket ned undertøy også. Glemte det i farten. For ikke å glemme lepsyl eller tilsvarende!
Motoko Skrevet 6. januar 2009 #18 Skrevet 6. januar 2009 Pakka baggen forrige uke, er 37+3, greit å ha den klar nå syns jeg. Dette har jeg pakket : Til meg selv : Joggebukser Behagelige gensere som passer når man ammer Ammebh'er Nye gode truser Ammeinnlegg i ull Shampoo/balsam/sminke/deo/en god fuktighetskrem/hårbørste Sokker Mobil og kamera blir også med. Til babyen : 2 bodyer 2 strømpebukser 1 sparkebuske 1 genser 1 varm dress til hjemreisen 1 lue Bleier Man får jo egentlig låne mye ting på fødeavd. Så jeg brukte vel egentlig ikke klær vi hadde kjøpt selv sist før hjemreisen. Denne gangen har jeg kun handlet 2 stk strømpebukser!!! Fikk helt hinsides mye klær sist til min første datter, mye av det er tilnærmet nytt (kanskje vaska 1 gang), eneste som tydeligvis har forsvunnet er alle strømpebuksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå