Gå til innhold

Mitt dypeste ønske er at min sønn blir homo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt mareritt er at han ikke blir det og får en dibber som kjæreste.

"grøss"

Jul og bursdager må jo bare bli et mareritt. Hva med gaver? Herregud om 5 år sitter jeg og kan lese om meg selv........

En dibber blir jo aldri fornøyd.

Noen råd for å manipulere han til å bli homofil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa lekekjøkken. Jeg har lest det på dib.

Skrevet

Finn frem gamle yppertbeskrivelser på hvordan en klassisk dibber ser ut. Alltid en grei start. Jeg har vurdert selv å hjernevaske min egen sønn til homofili, når selveste skrekkeksemplene på hvordan (enkelte) damer virkelig er finnes her og på skravlesiden.

Skrevet

Har alle så klart og tvinger min 15 åring til å sitte hver kveld å se på dette.

Kan bli litt bryting men stort sett går det bra:-)

Kjoler derimot er et større problem?!?

Skrevet

Har allerede satt sammen en plakat av de beskrivelsene med blokkbostaver over: DIBBER----FAAAAARE

Så klart henger den bak døren hans slik at jeg slipper å se på den.:-)

Skrevet

Hjelper det om jeg har malt hele mitt kjøkken rosa, sendt sønnen på kokkelinja og tvinger han til å lage mat hver dag?

Skrevet

En annen idé: tapetser huset med bilder av Jack Sparrow. Etter en tid vil det garantert ha effekt, kan ikke tenke meg at noe individ (uavhengig av kjønn) med et snev av kjønnsdrift kan motstå ham i lengden. Du kan også la Barbara Streisand surre i cd-spilleren til alle døgnets tider, om ikke lenge vil han garantert synge med på refrengene. Når dette er gjennomført vil jeg tro det meste av jobben er gjort.

Skrevet

Hmmm....har jeg faktisk ikke tenkt på det toxic og jeg vet du har greie på musikk.(refererererererererer til gamle musikklinker)

Takk for tips, skriver det ned i den rosa dagboken hans:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...