På`an igjen...har født... Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 er ikke det litt tidlig. jeg hadde el for 8 dgr siden og det er vel litt raskt og bli så kvalm allerede. spydde på morgenen i dag men ble bedre utover dagen. er små uggen. men har nok fått infulensa...hm...tar vel en test til fredag. har ikm 10 jan.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Er kanskje litt tidlig å få sånne symp.? Men jeg har ikke så mye peiling på akkurat det der, prøver selv å bli gravid med nummer 1 nå Hadde EL på nyttårsaften, og i går fikk jeg skikkelig mensenvondt i ryggen og litt nedover føttene, litt murring kanskje nederst i magen. I dag har jeg ikke kjent noen ting. Er fremdeles 10 dager i gjen til IKM da. Er vel kanskje helst et tegn på at mensen kommer når den skal? =/
Huldretussa Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Er også spent på dei første symptoma.. Er vel kanskje litt tidlig å bli kvalm så få dager etter EL, men det kan jo hende..? Vil tru det er ganske individuelt. Eg hadde EL 1-2. januar og har ikm 16. jan. Har fått auka utflod dei siste dagane. Er det vanlig etter EL? Har av og til stikninger i magen, men kjenner ellers ingenting. Det er vel litt tidlig enda. Ida Linn - det kan vel også vere festesmerter? Eller er det litt tidlig etter EL, kanskje? Skal vel kunne gå an å kjenne festesmerter 5-8 dager etter EL.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Vet ikke, er litt spent på akkurat den der, er jo bare 1.pp etter pilleslutt i november da, men er jo lov å håpe likevel? Har jo skjedd før at noen er blitt gravide ved første forsøk så Jeg satt å tenkte i går at det var litt rart å kjenne dette så "lenge" før IKM? *håper* Men hvis jeg skal regne 28 dager, så var jo dagen i går 5. dagen etter EL skulle ha vært Men uansett hva som skjer: Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå