Gå til innhold

Har alle "ryddet" julen ut av huset nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort det ennå...var borte hele romjulen,så jeg er ikke riktig lei ennå!!

Meen,det er vel kanskje på tide??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siste rest av jula forsvant i dag.

Skrevet

Nei, i morgen er det 13. dag jul (6. januar, hellige-tre-kongers dag), og det er den siste dagen i jula. På onsdag ryddes jula ut her.

Skrevet

Nei, jeg er syk, så orker ikke.

Bruker vanligvis å rydde den bort 1. januar.

Skrevet

i dag forsvant jula...

Skrevet

Skal rydde bort i kveld har jeg tenkt;)

Skrevet

Ja, nå er jula borte vekk. Når nyttårsaften er over føler jeg for å få ut alt;) Bortsett fra lysene ute, de er koselige i denne mørketiden:)

Skrevet

Nei, her skal vi ha ryddefest 20. dag jul (13. desember). Frem til det får både nisser, julekrybbe og juletre stå i fred.

Skrevet

Ryddet igår, men kassene står framme ennå. De skal ryddes bort idag.

Skrevet

Phuu..da er jeg ihvertfall ikke helt alene!

Men morgen,da skal den ut;))

Skrevet

Nei, tar det til helga, dvs helgavasken har vi på torsdag, så da blir det ut med jula.

Skrevet

Juletreet røk i forigårs, resten ryker i løpet av uka.

Skrevet

Nei, lar det alltid stå til 13 dag jul. Da er det deilig å få det bort, selv om jeg synes det blir litt mörkt og trist når alt er borte!

Skrevet

Niks, tar det aldri før 13. dag jul :-)

Iårblir det nok stående en dag ekstra, så vi har treet oppe til pepperkakeknusinga med lille nevø :-)

Skrevet

Eneste som gjenstår er 7armene og lysgardinene i vinduene, pluss girlandere ute på inngangspartiet..

Skrevet

har igjen lysa i vindua og julegardinene på kjøkkenet... har IKKE lyst å ta de ned.....

Skrevet

var ikke mye jul å rydde vekk da vi har gjort minimalt ut av dette med pynten i år siden vi straks skal begynne å flytte. I dag ryddet jeg og snuppa bort pynten på juletreet, så mannen får kaste det ut i kveld.

adventstakene i vinduene gikk også ned i esken når den først var framme :)

så her er det verken jul eller annen kos igjen, alt er på vei ned i esker...

Skrevet

Ryddet og pakket ned i går kveld.

Adventslys/pyns i vinduene tar vi ned i morgen.

Skrevet

Jepp! Deilig å få ut alt bortsett fra stjernene i vinduene. Ble litt mørkt og trist...

Skrevet

Nei. Her står alt til 20.dag Knut jager jula ut!

Skrevet

Tenkte å ta det idag, men venter nok til helgevasken...Var i byen idag å skulle kjøpe noe nytt stæsj og ett par buketter med tulipaner (gjør det vært år)

Men det var ikke noe å finne...ingen tulipaner, noe stæsj var det jo, men venter ett par dager til!! (tror det må være pga at helgen kom rett over nyttår i år!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...