Gå til innhold

****IKM UKE 2**** Da er endelig uka vår her!;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg en helt rævva dårlig følelse om jeg får si det slik. Dette er jo første pp etter fødsel. Fikk igjen mensen 11.des. Testet negativt på el-testene i den uka jeg trodde jeg kunne ha el, men er jo ikke sikkert at syklusen er på rett spor igjen. Ammer litt enda. Har amma bare morgen i 2 mnd nå, jenta vil ikke ha mere. Men nå driver vi å slutter helt med mårra puppen å, får jeg får ikke gitt henne når ammefria mi er slutt når jeg starter tidlig på jobb... Snart ett år siden fødsel.

Nok om det, håper iallefall at syklusen kan komme i orden igjen da, etter vi har slutta å amma. Dum som jeg var tok jeg graviditetstest i går, 4 dager før det jeg tror er ikm men som absolutt ikke trenger å være det. Jeg går bare utifra syklusen min før fødsel. Den var jo så klart VELDIG negativ.

Så det tross de negative el-testene aner ikke jeg håp en gang men spennende er det allikevell! Tipper ikm 8.jan. Vet ikke når jeg skal teste, skal se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Gidder ikke bli skuffa med nok en negativ test!! Vi har sex fra hver dag til annenhver dag så uansett når jeg hadde/får el så har iallefall vi gjort det vi har kunnet, så da er det bare opp til naturen!

Hvis og når jeg får positiv test kommer jeg til å bli så glad at jeg kommer til å gråte å juble å hyle av glede. Er sååå glad for jenta jeg har, å takk gud for at jeg har henne, hun ga mersmak for å si det sånn så en til hadde vært TOPPERS!!!!!!=)

Det var bare noen tanker fra meg. Åssen er det med dere?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :) Det er en annen skravle ikm uke 2 tråd her også hvor du kan lese og holde deg oppdatert, men vi slenger oss med på denne også :)

Jeg er i min 2 pp (med opphold imellom 1 og 2 pp da sambo reiser mye), veg har en datter fra før av på 2,5 år og ønsker oss en til. Jeg har skrevet inn og ut om hva som foregår med kroppen min i den andre tråden, alt i alt så er jeg usikker denne gangen. Jeg vet rett og slett ikke, før i dag hadde jeg en negativ følelse, men så fikk jeg plutselig veldig intense korsryggsmerter og de var ikke milde, og mensen skal jo ikke komme før til fredag, kanskje lørdag tom. så det kan da ikke være den ? *Nei ikke vet jeg, bir spennende å se !!

Skrevet

slenger meg på jeg og....

er livredd jeg...

har faktisk en liten følelse av at det kan ha klaffet, men tør ikke tro på det...

Skrevet

Jeg begynner også å bli ganske spent nå:)

Har hatt litt mensmurringer de siste par dagene, og noen stikk i magen innimellom, men man veit jo aldri om man ville ha hatt det uansett.. Så da får man bare vente da... Vente og vente:P Tiden går veldig sakte, det er helt sikkert, men det er så moro at vi endelg har begynt å prøve, og er så spent på hvor lang tid det vil ta før en spire sitter, hehe;)

Testa i dag morres, bare sånn for å ha testa, og den var som forventet negativ.Har ikke ikm før den 10, men Fredag morgen må jeg teste en gang til.. Har tross alt 8 tester som ligger å venter på meg:D

Lykke til folkens:)

Skrevet

de to første satt på 1pp og 5pp

men nå er det ny mann i bildet her og jeg er superspennt.....

vi bor ikke helt sammen enda, så de 3 første pp har falt slik at vi ikke har hatt sjangs til å være sammen uka før el..., men denne gangen har vi :)

rimelige nyforelskede er det jo ikke vanskelig å hoppe til sengs heller :)

så denne gangen har det vært heftig "prøvevirksomhet" hele uka før el og rundt el...

og jeg har symptomer faktisk... tør bare ikke tro på dem i tilfelle det blir en kjemisk eller bare er psykisk....

Skrevet

Ja hei, hva skal jeg si... har åpnet "julegaven" før julaften jeg ;O( har testet 3 dager på rad, og null utslag. Så dette er ikke spennende lenger. Nå har jeg ikke flere tester igjen heller og holder vel ikke ut mer enn til i morgen og kjøper en test i morgen.

Jeg tror cellene til samboern lever i for kort tid, og vi stopper for tidlig opp med sex. Vi hadde bare sex morran 25.desember, tror ikke det holder tiltross for at jeg hadde sinnsyke EL smerter på kvelden 24.desember.

Lurer virkelig på hvor lang tid det tar fra jeg har slike smerter til egget løsner.

Har ikm 7.januar, men tror nok det blir seinere, siden egget må ha sluppet 27.des.

Skrevet

Jeg har også skrevet i den andre IKM uke 2-tråden. Jeg har IKM 9. januar, men skal teste i morgen. Forventer egentlig negativ, men håper selvsagt på positiv test. Ikke så mange symptomer, men noen. Spent. :)

Skrevet

æsj for en dag.....

er trøtt som ei strømpe og har skikkelig hodepine.

i tillegg tror jeg brystene har tenkt å kverke meg snart... de verker faktisk!!!

og korsryggen har såklart slått seg vrang..., men det gjør den alltid når mannen min er borte... aner ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...