Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er det noen som vet om prosedyrer ang dette? Noen som kjenner noen som var syke da de tok ks? Jeg er nesten alltid frisk. Men nå har jeg vært dårlig en stund gitt. Spørs om det ikke er infuensa siden det har vært mye feber i mange dager. Skal, etter planen, ha ks om få dager grunnet seteleie og manglende plass til vaginal fødsel...
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2009 Ingen som har noe å si? Har i tillegg stygg hoste og lurer på om noen har hatt ks og hoste?
Itsrejk Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Høres jo ikke ut som noen ideell situasjon... Håper du rekker å bli frisk!
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for det Første kvelden siden forrige onsdag at jeg ikke har feber, så nå håper jeg endelig det går rette veien Men den hosten... Ja, ja. Skal MYE til før at jeg vil utsette ks. Ikke lysten på at setefødselen plutselig starter her hjemme. Lang vei til sykehus også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå