Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har jobbet nesten 2 uker i strekk nå og har sovet omtrent i et strekk siden jeg kom hjem fra jobb i går. Man må visst passe på å ikke ta på seg for mye på jobb når man er gravid ja... men så visste jeg ikke at jeg skulle være gravid når jeg sa ja til alle vaktene (er sykepleier i turnus). Har sovet 24 timer i strekk jeg nå (bare våken noen timer her og der). Er 5+5 i dag. Er man så trøtt hele svangerskapet? Sambo var så søt da, når jeg lå og purka på sofaen da han kom hjem "heller at du sover noen timer ekstra i døgnet enn at du er hormonell og bitchy", he he. Jeg får vel si meg enig i det
Lea Laus Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er 25 uker på vei og er fortsatt veldig trøtt og sliten. Holder litt lengre om kveldene nå,tidligere i svangerskapet hadde jeg ikke sjangs, da sovna jeg nesten uansett. I natt derimot har jeg sovet 7 timer og tror helt seriøst jeg snart stryker med, er så syykt trøtt og sliten. Jeg har funnet ut at 10 timer i døgnet er pørfekt for meg, men ikke alltid man får til det da! Min samboer syns heller ikke jeg er særlig hormonell og bitchy;) Kanskje det er fordi vi er flinke til å prøve å slappe av og sove når vi bør?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Heisann du:) Da vi skulle ha sykdomslæreeksamen så var jeg vel ca. 7 uker på vei tror jeg. Å i forkant av dette var jeg STUUUUUUUUP trøtt. jeg skulle liksom les, men jeg sovnet hver gang. Jeg kunne sovet konstant hele dagen om jeg hadde hatt mulighet til det. Så ja, dette er hormoner på høygir. Hos meg varte det lenge, men kan ikke huske hvor lenge. Denne trøttheten du snakker om nå er det som tilhører begynnelsen av svangerskapet. Man kan være trøtt senere også, men da er det ofte andre årsaker som feks lite søvn, tungt å bære osv.....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2009 jeg får bare slappe av da. å være trøtt er jo ikke så ille så lenge jeg klarer å jobbe, sove kan jeg jo gjøre når jeg kommer hjem. Andre svangerskapsplager som er mye værre ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå