Gå til innhold

Noen erfaringer rundt missed abortion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i uke 7, rett før jul. Legen mente jeg var mye kortere på veg en jeg trodde, eller at fosteret ikke hadde utviklet seg. Har ikke hatt noen blødninger, men har alle graviditetssymptomer. Fikk ikke ul før i 8 jan. Har ventet i snart tre uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må jeg få understreke at MANGE jeg har hørt om har faktisk ikke kommet så langt som de trodde, og neste gang de har kommet på ul, så har den vokst masse.

Jeg opplevde det andre... Akkurat som deg, hadde masse graviditetssymptomer og var bare tilfeldigvis på ul. Men jeg var på ul med en ukes mellomrom.

Fikk utskrapning dagen etterpå.

Syns legen som tok den andre ultralyden sa det helt feil. Jeg knakk sammen på kontoret med beina i været...

Hadde det ganske vondt i flere uker, men nå er jeg heldigvis gravid igjen:)

Vet det er fattig trøst, men om det så skulle være, så er det en mening med det. Da var det noe galt med fosteret. Og fryktelig mange mister!

Bare å prøve igjen!

Jeg krysser fingrene for deg, som sagt er det veldig mange som oppdager at de faktisk ikke var så langt på vei, og som ser et levende barn der neste gang :)

Du får bare tenke positive tanker:)

Skrevet

hei:-) jeg hadde en MA i mars, var 12 uker på vei, våknet en natt av ett kjempe stikk, og ikke noe mere enn det. noen dager etter var ikke brystene ømme lenger og ikke kvalm, den morgenen jeg våknet skjønte jeg på en måte at den var død, litt rart, men en magefølelse jeg fikk bare... så ett par uker etter kom det litt blod, jeg dro til legen og fikk en ultralyd, så magefølelsen stemte.. nå prøvde kroppen å støte det ut, men var så langt på vei at måtte til utskrapning dagen etter... litt rart, men merket at det ikke var noe som vokste inni meg lenger etter den natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...