Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg jobbet hele forrige uke og 2 helger på rad nå og endelig en fridag i dag. Har så og si sovet siden jeg kom hjem fra jobb i går til nå. Våken et par timer i går kveld og 3 timer på dagen i dag. Lå og purka på sofaen da sambo kom hjem... Heldigvis skal jeg bare jobbe 3 dager framover før jeg har fredag, lørdag og søndag fri... Jeg er av og til sliten etter jobb, men pleier ikke sove i 24 timer for det...
Kjærlighet <3 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hehe... Sånn er jeg også når jeg er gravid, sover, sover og sover.... zzzzzzz
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Sambo sa "bedre at du sover et par ekstra timer om dagen enn at du er hormonell, sur og bitchy (noe han forbinder med gravide damer tydeligvis...)". Jeg får vel si meg enig i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå