☆chiquita☆ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Testet positivt idag! Faktisk en uke før ikm:) Men tror kroppen min har tullet litt med meg, så jeg har nok hatt El tidligere enn beregnet! Og jammen klaffet det alikevel!!! Så nå flytter jeg, og vil ikke tilbake jit på maaaange år!!! Hadet bra!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN FRA MEG!!!
atsjo Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer!! veldig mange gravide idag ser det ut som og det er jo kjempe bra!!=) håper jeg kommer snaart etter!! masse lykke til videre:)
Bare blåbær Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer:) lykke til med graviditeten...
Lotta2010x2012 Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet:D Veldig mange gravide her i dag, men er jo ingenting som er bedre enn det, hihi!!!!
☆chiquita☆ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 TAKK!!! Veldig koselig med gratulasjoner og lykkeønskninger:) Håper dere kommer fort inn på 1.tri dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå