LINDA*** Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Så skrekkelig vanskelig å holde graviditeten hemmelig! Men veldig morsomt og spennende samtidig;) Testa positivt i går. Sist sa jeg det med en gang. Folk skulle bare visst, tenker jeg bare.
Kjærlighet <3 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer med spiren :-) Jeg syns også det er vanskelig å holde på hemmeligheten, så nå vet de fleste om det. Ungene røpte oss i bhg i dag , hehe:-) Minstemann klarte ikke holde det hemmelig lengre enn til under frokosten FØR pappaen hadde gått derifra :-D Er visst ikke så gode på å holde hemmligheter, egne hvertfall..:-)
LINDA*** Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Tror jeg skal klare å holde meg. Håper at det blir sånn at: dagene går jo, så for hver dag jeg klarer å holde meg, så blir det sånn at jeg nesten glemmer det litt. Det er jo alltid verst i starten! Folk på jobben er så pokkers nysgjerrige på alt mulig, så greit å la de holdes på pinebenken litt til. Men igjen. Wææ
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer Kjempevanskelig å ikke si noe! Sambo vil ikke si noe til noen han, men jeg har sagt det til et par venninner og han sa det til sjefen sin i dag fordi han vil være med meg på kontroll og da er det ok at sjefen vet hvorfor han er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå