Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skrekkelig vanskelig å holde graviditeten hemmelig!

Men veldig morsomt og spennende samtidig;)

Testa positivt i går. Sist sa jeg det med en gang.

 

Folk skulle bare visst, tenker jeg bare. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spiren :-)

 

Jeg syns også det er vanskelig å holde på hemmeligheten, så nå vet de fleste om det.

Ungene røpte oss i bhg i dag , hehe:-) Minstemann klarte ikke holde det hemmelig lengre enn til under frokosten FØR pappaen hadde gått derifra :-D

Er visst ikke så gode på å holde hemmligheter, egne hvertfall..:-)

Skrevet

Tror jeg skal klare å holde meg. Håper at det blir sånn at: dagene går jo, så for hver dag jeg klarer å holde meg, så blir det sånn at jeg nesten glemmer det litt. Det er jo alltid verst i starten!;)

 

Folk på jobben er så pokkers nysgjerrige på alt mulig, så greit å la de holdes på pinebenken litt til.

 

Men igjen. Wææ;)

Skrevet

Gratulerer :) Kjempevanskelig å ikke si noe! Sambo vil ikke si noe til noen han, men jeg har sagt det til et par venninner og han sa det til sjefen sin i dag fordi han vil være med meg på kontroll og da er det ok at sjefen vet hvorfor han er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...