Sunnmøringen Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har kjent en snikende smerte i venstre side på hofta/rumpeballen no i ca. 1 mnd. Smertene har blitt verre og verre siste uken, og no er alt jeg gjør vondt. Stå, gå, ligge, sitte...vondt vondt vondt!! Stråler forresten også ned i foten....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Høres ut som bl ja, hør med legen din så kan du få behandling hos fysio. Det hjelper meg masse hvertfall. Ikke noe lurt å overse for det blir ikke bedre!
bamaly Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har det på samme måten, men jeg fikk det helt ekstremt etter at jeg hadde jobba. Jobba på Narvesen og stod og gikk der 8 timer tre dager etter hverandre, og på slutten av hver dag var det sånn at jeg ikke kunne reise meg opp fra sittende, eller sette meg ned. Alt var bare så sinssykt vondt. Men nå har jeg ikke jobbe på en ,åned, og det hjelper, men når jeg går mye så kjenner jeg det. Vet ikke om det er noe med aktivitet for deg også. Jeg er jo tung i utgangspunktet, så det kan jo ha noe med det å gjøre også da.. Tok det ikke opp med legen. Men burde nok ha gjort det. Lykke til!
Elviraen Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har det samme som deg, men har ikke visst at bekkenløsning var smerter i ryggen før jeg leste nå, blond som jeg er, har jeg trodd at smerter fra bekkenet var på "fremsiden" eller noe....eller uner på en måte,...... jeg har også slik stikkende smerter i korsryggen, like over rumpeballen på venstre side, på dager hvor jeg jobber hele dagen å etterpå gjør husarbeid, så klarer jeg nesten ikke å løfte bena forann meg.... gruer meg til hvert steg jeg tar..... når jeg ligger i senga klarer jeg ikke å snu meg å løfte bena opp mot være er helt umuli.... det er verst på venstre side, men har kjennt det på høyre side, de dagene jeg er aktiv hele dagen.... jeg skal på ultralyd på fredag og har legetime på mandagen, tror jeg skal spørre om litt råd da.... jeg har en jobb som egentlig er lett.... saksbehandler i NAV, jeg sitter å står som jeg selv ønsker, har ikke tunge løft, men springer en del trapper....... jeg går fra og til jobb (med brodder vel og merke) det er ca 3 km hver vei, vet noen om dette er bra!? hva sier legen i forhold til jobben tror dere? burde jeg jkobbe mindre å heller bruke energien på å stelle hjemme, det er jo ikke akkurat aktuellt å slutte å vaske hus eller vaske klær!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå