mammaigjen!! Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 For jeg er ikke alene som har satt meg selv i den situasjonen vel? he he
Kjærlighet <3 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei! :-) Du er nok ikke alene nei! :-) Venter nummer fire, men for oss blir det litt annerledes, siden vi bare har to barn sammen med oss. Men vi har jo fått tre skjønne barn før, så dette er nummer fire ja. Hvor gammle er de andre barna dine? Mine er født i 04-06-08
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har riktignok ikke satt meg selv i den situasjonen frivillig, men ja, vi venter også nr 4 :-) Er 9 uker på vei nå. Skummelt synes jeg, foreløpig gruer jeg meg nok mer enn jeg gleder meg, men regner med at det snur etterhvert.
monkri mamma til 4 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 j testa positivt i dag. har ikke helt gått opp for meg enda... vet ikke helt termin dato enda
nick_317069 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 hei ja jeg er 27 år og venter nr.4 i august,blir spennende har jente på 6.5 år,jente på 4 år og gutt på 2.5 år. jeg gleder meg
mirakelbaby Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 her er også fjerdemann på veg ;-) vi havnet ikke akkurat planlagt i denne situasjonen, men det er veldig kjærkomment! Vi har nemlig tre prøverørsbarn fra før. Dumme som vi var så var vi jo så sikre på at vi ikke kunne få barn, så prevensjon har ikke vært noe tema ;-) også plutselig gitt.....he he
mammaigjen!! Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Så fantastisk med en mirakelbaby!! Ser det flere i samme situasjon:) Det er bra. Mine er 11, 8 og 5 år. Blir en etterpåklatt dette her. (Planlagd og greier)Tok litt tid før vi klarte å bestemme oss. Men nå er det altså gjort:) Blir en spennende tid fremover. Har det travelt på jobb og familielivet krever jo sitt så tiden kommer til å fly. Mest av alt gleder jeg meg til å fortelle det til de andre barna, det kommer til å bli jubel! Må vente noen måneder da.... Hvordan er formen deres?
mirakelbaby Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Formen min har ikke vært noe særlig, men det virker som om det går mot lysere tider. Er i tolvte uke nå, så da krysser jeg vel snart den "magiske" grensa. Har vært konstant kvalm og fullstendig utmattet i 5 uker nå, så jeg håper det letter snart. I de forrige svangerskapene har jeg ikke merket antydning til kvalme eller andre symptomer før helt på slutten, så dette er veldig uvant... Har tre tøffe karer som krever sitt også, så det har vært noen heftige uker ;-)
Mamsen og lillegutt! Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 venter også nr. 4. Spennende. Men de er tette. Eldste min er 4 år. Så blir nok hektisk. Formen kunne vært bedre, uff, kvalm kvalm kvalm. Litt annerledes dette svangerskapet føler eg. Har to gutter og en jente men kan ikke si eg har en feeling for hva det blir
mia:-) Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Hei Nei da du er ikke alene:-) Jeg venter mitt fjerde barn jeg også. Har to barn med min eks, disse er 11 og 8. Har også et barn med min nåværende samboer, dette barnet er 10 mnd. Ellers har samboeren min et barn med sin eks, han er 11. Tilsammen har vi 4 og venter oss nå altså vårt 5 barn tilsammen:-) Da vi bestemte oss for å få barn sammen bestemte vi at vi ønsket oss to barn siden aldersforskjellen til de 3 store barna våre ville bli så stor. Men vi hadde tenkt å vente til sommeren med nestemann....nå ble dette fremskyndet litt så det ble litt vel liten aldersforskjell på de to minste. Men veldig kjekt. Stress når alle skal ut, og når vi skal på ferie, litt liten plass i bilen.
Fia71 Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Vi venter også vårt fjerde barn, sånn helt plutselig...... :-) Ikke akkurat planlagt, men barnet er velkomment likevel! De andre barna mine er 10, 8 og så har jeg en liten på 8 måneder. Har termin i midten av juli. Formen har vært dårlig denne gang og jeg er sykemeldt 100%. Har heldigvis en mann og to store barn som er veldig flinke til å hjelpe.
maurtua.. Skrevet 6. januar 2009 #12 Skrevet 6. januar 2009 hei hei. venter nr fire her å. Ikke planlagt men hjertelig velkommen. Men her blir det siste,har tenkt å sterelisere meg etter på,kroppen klarer ikke flere svangerskap nå.. Har forresten en gutt på 7 en jente på 5 å en gutt på 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå