Gå til innhold

Tar dere med brystpumpe på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt. koker dere alt utstyret i forkant da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare brukt den de har på sykehuset for den bør jo være bedre? Så kan du vel uansett ha den med og kanskje sammeligne og prøve den ut? Spørs jo hvor lenge du blir om du får sjangs til å prøve noe som helst. Jeg ville hatt den klar til bruk ja.

Skrevet

Jeg skal ha med egen ja.

Har to barn fra før og tar med av erfaring... det skal jo helst ammes for alle penga, men jeg har trange melkeganger så jeg får ikke igang melkeproduksjonen uten at jeg pumper. Derfor tar jeg med pumpa og begynner med engang, denne gangen vil jeg virkelig få igang produksjonen. Har stoppet opp hver gang for meg pga stress med at jeg ikke får til amming.... og det er jo uansett bedre for den lille om jeg pumper meg og gir av flaske. Morsmelk er jo tingen, selv om det ikke nødvendigvis serveres direkte fra puppen!

Jeg har koka opp både flasker, smukker og pumpe og har det klart i bagen ja:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er fra sykehus til sykehus. Sist brukte jeg bare det på sykehuset, og endte opp med at jeg fikk med meg masse fråsen melk med meg hjem. Denne gangen MÅ jeg bare venne meg til pumpinga siden lillegutt har leppeganespalte og må mates med flaske, så det spørs om jeg og tar med egen i tilfellet det ikke er på sykehuset.

Men regner med man får omvisning på sykehuset og da kan man jo finne ut sånne ting som dette.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...