Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man ligger på vanlig fødeavd pleier man å ha på egne klær til baby da? Jeg trodde d var vanlig å ha sykehus klær på da, d hadde baby sist (men lå på annen avd da). Hadde bare tenkt å ha klart klær til hjemturen. Varierer vel fra sykehus til sykehus, dette var SUS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde at klærne var altfor store, så mormor dro veldig frivillig ut og kjøpte noen søte små ullklær. Gutten min var litt kald også, så det var godt med ull som varmer og puster. Ble jo mye søtere med en gang, så jeg kommer til å ha med et skift denne gangen. Men de fleste sykehus har vel klær, regner jeg med...

Skrevet

Du pleier å få låne babyklær på sykehuset. Da jeg fikk jenta mi fikk vi låne body og i tillegg tulla de henne inn i diverse tepper og en dyne. Flere av bodyene vi lånte var store og slække, med knapper som var halvveis ødelagte. Har av den grunn bestemt meg for å ta med litt babyklær denne gangen... Ikke så mye, men et par bodyer og et par små bukser...:)

Skrevet

Ja, det stemmer at klærne er for store spes når baby sist var 2900, kanskje jeg tar med litt i str 50 i tilfelle denne også er like liten. Alt man glemmer. :D

Skrevet

Hehe, jenta mi var 4410g, men jeg synes fremdeles at bodyene på sykehuset satt dårlig på...;)

Skrevet

Forrige gang hadde jeg med egne klær som jeg brukte de siste dagene, lå et par dager ekstra fordi jeg mistet så mye blod etter fødsel. Synes det var koselig å bruke mitt eget tøy da sykehuset sitt ofte er både utvasket og fillete. Kommer til å ha med eget tøy denne gangen også, så får jeg se om jeg bruker det eller ikke. Tenker kanskje å ta med ulltøy da jeg ikke tror sykehuset har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...