Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har femti minutter på oss fra flyet skal lande til vi skal være på Nordica på onsdag... t-bane, tog eller taxi, hva sier dere som bruker å dra dit?

Kulde har det jo med å bety litt forsinkelse på Gardermoen, så jeg går ut fra at vi har sånn halvdårlig tid. Det er utenom rushtiden - midt på formiddagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville tatt toget til Nørreport, og så tatt buss 6A (mot Emdrup torv). Gå av på Lygten, som er holdeplassen etter Bispebjerg. Ha kontanter klar! Har aldri tatt taxi helt fra Kastrup så vet ikke hvor lang tid det tar. Men har tatt taxi fra hovedbanegården til Nordica og det gikk tregere enn med buss... Dere kan jo også ringe Nordica og si at dere evt kommer litt seint. Jeg måtte vente halvtime/ tre kvarter da jeg var der.

PS har svart deg på priv.meld. du sendte.

Skrevet

Takk for svar, både her og der! =)

Jeg forsøkte å få timen senere, siden vi alt hadde flybilletter - legen ville helst ha oss der enda tidligere. Hørtes ut som han skulle rekke noe. Så sikkert greit å være noenlunde presise. Men da prøver vi oss på litt toging, tenker jeg.

Skrevet

Jeg har brukt metroen til Nørreport og ekspressbussen 350S (stoppestedet er 30 meter fra metroinngangen) til Nordica. Bussen stopper 2 minutters gange fra Nordica ved Nørrebro stasjon. Siste gang tok det tilsammen 35 minutter. God tur.

Skrevet

Hei.

Jeg tok taxi fra flyplassen til Nordica sist, og det gikk på rett i underkant av halvtimen og litt under trehundre for turen tror jeg det var..

Skrevet

Hei!

Jeg var på Nordica igår.Hadde en FORFERDELIG dag med masse forsinkelser på begge flyplasser, så håper ikke dere skal fly m Norwegian!Men i alle fall, flyet var 2,5 timer forsinka fra Gardermoen, så der trodde jeg jo avtalen m Nordica gikk til helv.......Ringte dem, og det gikk bra å komme senere. Jeg tok metroen til Nørreport, og derfra buss 5A til Nørrebro.Tok i underkant av 1 time, så dere kan klare det-hvis ikke flyet er forsinka da. Metroen er jo veldig kjapp.

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Norwegian oppførte seg pent i dag, og vi rakk avtalen med nesten ti minutters margin etter taxitur. Jeg har hatt noen ganske heftige bivirkninger av Gonal-F, så var ikke helt i form til å løpe etter toget.

Fikk ut ni egg, noe som visstnok var aldeles eksepsjonelt med lavstimulert IVF (i brosjyrene til Nordica står det at man får ut fra 1-5 ved denne metoden). Egguttak er forøvrig ikke noe morsomt i det hele tatt, og nå sitter jeg neddopet på et hotellrom i Køben og venter på at de skal dele seg til krampa tar dem. Men greit å ha uttaket overstått i hvert fall, jeg er en sprøytepyse og likte ikke ideen om å stikke nåler inn til eggstokkene one bit. :-)

Skrevet

Det var jo et strålende resultat shute !!!. da får du sikkert noen søsken på frys også :-) Vet hvor spennende disse dagene er. Krysser fingrene for befrukting og perfekt deling !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...