Linnpija_88 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hadde MA 25November og alt gikk kjempe fint. Nå 6 uker senere så har ikke tante rød enda dukket opp. Har ingen teng til at hun er på vei heller. Jeg og Sambo har vært enige om at vi skal ta det som det kommer og kroppen min er klar når den er klar. Jeg tok en test i dag og den viste tydelig to streker.. Gravid igjen?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jepp, da er du jo gravid igjen du da ;O) Så heldig dere er, du må være noe med 4,5uke på vei el noe du ;O) El kommer jo før mens så...
babyklar er lykkelig :) Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 vet ikke hvor lenge hcg sitter i kroppen, men seks uker etter du mistet er vel ikke normalt? Så da må du vel være gravid? Ring legen å spør
Linnpija_88 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Planen var jo at jeg skulle vente en mens eller to før man kunne kalle seg prøver på en måte. Man får jo så mange forskjellige svar av de legene. Ja, El kommer jo først. Men jeg kjenner ikke til dette her, Ufrivillig MA i uke 13 og jeg kunne egentlig tenke meg at mensen kunne utebli lenge pga av det. Men er jeg gravid så skal den sitte denne gangen;) Men trodde ikke det skjedde så fort!
Linnpija_88 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2009 Da har jeg vært til legen og er gravid igjen:) *lykkerus* Lykke til videre!
2prinsesserogbim Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 grattis... Måtte den klore seg fast som eg håper den gjer her også.... Er like langt på vei som da eg mistet sist så er litt bekymret om dagene
håpogtro Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Åh, gratulerer ! Så utrolig heldig at den satt så fort igjen :-) Lykke til, håper alt går bra !! Er selv prøver etter sa i november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå