~sjiraff~ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Mener å ha lest minst en gang i løpet av hvert vinterhalvår at det ikke er noen vits? Vi brukte ikke kuldekrem i fjorvinter, og jeg har heller ikke kjøpt noe i år, foreløpig er det hvertfall ikke noe problem uten kuldekrem. Så lenge man smører huden med vanlig krem hvis man blir tørr så trenger man ikke egen krem til da de skal ut, tror jeg da.
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har faktisk aldri brukt kuldekrem på noen av mine unger (hun eldste er snart ti år), og det har aldri vært noe problem her... Smører de godt med Spenol jeg =)
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Vi bruker det ikke. Vi lar være å vaske ansiktet om morgenen om det er ekstra kaldt ute, da beskyttes de naturlig. Gutten vår har aldri hatt noen skader e.l i ansiktet pga av kulden, og her har graderstokken vist -16 i vinter på de verste dagene.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Vi bruker ikke det, men så er det sjelden minusgrader også da. Vi bruker vanlig lotion om hun blir tørr.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Ja, han blir veldig rød og sår uten. Fra 5 grader + og lavere ca.
Libido- Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Ja! Må det om ikke sprekker hunden på kinnene. Bruker dermatologica sin stick. Veldig fornøyd med den =)
BettyBoob Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 jo - for gutten min blir så fryktelig rød og "vablete" hvis det er for kaldt ute.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Skjeldent særlig kaldt her jeg bor. Bruker en lepomade beregna for kulde på ungene når de er ute og det er kaldt og en veldig fet krem for å unnga at minsta sikler på seg sår på haka og rundt munnen, ellers ingenting, men vet de bruker det i barnehagen når det er kaldt.
Libido- Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Dessuten bruker bhg å smøre dem også om det er minusgrader.
Mrs. Kaizer Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Nei, aldri brukt det til mine to. Men nå bor vi i Rogaland og her har vi det ikke så veldig kaldt om vinteren.
___ Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Vi bruker det når det er kaldt, kansje fra -7 omtrent. Bruker det på meg selv også og synes det hjelper.
lykken på jord Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 Bruker på mini når vi står på slalom. Da biter kullen ekstra i kinnene. Bruker det selv også da, og merker stor foskjell på om jeg ikke bruker det!
melkekua™ Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Bruker kun kuldekrem de dagene jeg ser hun trenger det, hun har veldig sart hud.
*smula* Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 Finnes ikke kuldekrem i huset vårt. Har aldri brukt det selv heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå