Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Det er vel greit å ikke bruke standard- Bailysen...? Jeg tenker heller å kjøpe en litt rimeligere.. Kan ikke fordra likør selv, så har ærlig talt ikke peiling på hvilken som er god og ikke..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Trenger jo ikke å være Bailys.. Jeg kommer ikke til å server den... Kanskje en apelsinlikør istede... apelsin og kaffe er jo en god kombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Santh brendans er like god som bailys:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Jeg digger St Halvard, en god likør som smaker søtt, litt urte og har en særegen smak:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er jo trønder--og egentlig ikke så nøye på drikke..hehe, men når det kommer til kaffe avec; da må det være skikkelig. Enten baileys eller god cognac ( altså ikke noe bache g 3 sterner ol..) må være en xo cognac - helst baileys, evt tia maria eller annen god kaffe likør. synes ikke st brendans er like godt som baileys....men det er meg:) Appelsilikør høres ikke godt ut til kaffen. hadde gått for tia maria, baileys o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå