Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Tror dere det er lurt å binde renten nå innen 10 januar som er fristen?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 sier de ikke at normal rentenivået på langsiktige lån, dvs huslån på 25 år, ligger på rundt 6-7% gjennomsnittlig. det er ikke lurt å binde over dette nivået. men om du ikke tåler en trøkk så kan det allikevel være lurt, å ikke ta sjangsen på å miste huset om renta stiger til 15%
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 herregud hvor dum jeg var, jeg så ikke det dreide seg om lånekassen. trodde det var en frist banken din hadde gitt deg på huslånet. uff og uff
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg tror ikke det er lurt. Renta til Lånekassa ligger langt etter renta på huslån ol, så når alle bankene satte ned renta på huslån, satte Lånekassa opp sin rente fordi den blir bestemt lenge før. Jeg har ikke sett hva man kan binde renta på, men jeg ville ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Nei, det ville jeg ikke gjort. Renta er på vei ned nå, også på studielån takk og lov! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå