Gå til innhold

Når ble dere kvalm?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er gravid eller om jeg har fått omgangsyken... Er så utrolig kvelm i dag. Når ble dere kvalm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var ca. 10/11 uker på vei tror jeg. Ga seg når jeg var ca. 14, da kom hodepinen og det ekstra søvnbehovet! Ække greit... Ellers i veldig fin form da, så skal vel ikke klage:)

 

Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Hadde eggløsning sist mandag, så er ikke sikker på om jeg er det.(3p) Sist gang ble jeg ikke kvalm før i uke 7. Synes liksom det er litt tidlig å være kvalm. Kanskje jeg bare er sliten.. Får virkelig håpe at jeg ikke har fått omgangsyken :(

Skrevet

Jeg var kvalm fra uke 6 til 12..

Skrevet

kvalm fra uke 6-14. Så kom migrenen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...