Gå til innhold

Gruer meg,ULi morgen.....

Mamsen til AT:) *prøver igjen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

så i morgen får vi vite om det fortsatt er en baby i magen eller ikke..jeg tror egentlig ikke at det er det,har det på følelsen at det ikke har gått så bra. men har jo et lite håp...men uff ja...gruer meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det er så ekkelt å gå og grue seg sånn... Jeg var der i går, hadde ul i dag. Er beroliget nå jeg da, hvertfall litt.. Ble satt en del tilbake og det er jo tidlig så vet ikke helt hva jeg skal tro om det...

Håper det går bra med deg i morgen! :-)

*klem*

Skrevet

Skjønner det....

Skal på UL selv i morgen, har mistet alle symtomer(de få jeg hadde) så legen henviste meg for at jeg (forhåpentligvis) kan slutte å tro jeg har hatt ma. Han tror ikke jeg har hatt det, men jeg er livredd. Fytti f. så flink jeg er til å tenke negativt.......

Men jeg lover, hvis alt er bra etter ul i morgen og vi får se et bankende hjerte skal jeg være så positiv som jeg aldri har vært fremover:)

Skrevet

jeg begynte å blø litt på nyttårsaften og fram til i går. ikke mye,og ikke smerter,men har ikke så mye tro på at det har gått bra. blir ihvertfall veldig overrasket om det har gått bra. men jeg føler meg ikke gravid mer,har ikke den samme følelsen som jeg hadde før jeg begynte å blø...får helt vondt i magen av å tenke på det her:(

masse lykke til i morgen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...