Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Da jeg var litt over 5 uker på vei :-) (uteblitt mens, trøtt, uvel og følte meg "annerledes")
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 ka du kjente da? eller bare viste du det?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Mensmurringer. Trodde egentlig det var mensen som kom, hadde tullete syklus, så den kunne forsåvidt komme så tidlig. Men etter 3 dager med murringer fattet jeg mistanke, og tok en test som da var positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå