våken_om_natta Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har så lyst på en kjole fra mojodesign.no, men greier ikke å bestemme meg. Skifter mening hele tiden. Jeg er liten og slank, mellomblond. Greier ikke velge kjolefarge engang. Vet bare at jeg vil ha sånn alvehette. Kan jo få den fargen og formen man vil. Se på galleriet eller kjoler til salgs og hjelp meg å velge før jeg blir sprøøøø!!!! :-)
*smula* Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg likte godt den svarte med turkise detaljer. Synes hvertfall det var fint med de broderte hjertene både på brystet og nede på skjørtet. Eller så ville jeg nok valgt lilla eller rød.
våken_om_natta Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2009 Koksgrå med rosa fikk jeg for meg i dag, men det er jo så vanskelig. Veldig fin den med turkise detaljer ja...
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 den svarte med turkise detaljer var bare super lekker, tror den vil passe flott til deg seg som er liten og slank!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå